11 maja 2013

Znowu lakier, znowu Essie - powtajcie Go Ginza.

Ok, zaczyna się u mnie dziać bardzo lakierowo, u mnie to napadowe i niekontrolowane. Znowu Essie, tym razem pastel - odcieie bardzo rzadko goszczące na moich paznokciach, często przy takim zabarwieniu skóry wyglądam w pięknych pastelkach zwyczajnie mdło. Nie tym razem - lekko fioletowo, delikatnie, lekko cukierkowo i bardzo wiosennie.




Jestem przekonana, że przepięknie będzie wyglądałał w duecie z długimi, zadbanymi paznokciami (moje są w trakcie rekonwalescencji) - mam wrażenie, że przy krótkich z bonusowymi pozadzieranymi skórkami pastele wyglądają bardzo, bardzo źle. Go Ginza to rozbielony fiolet, mi kojarzy się troszkę z jasną lawendą.



Nic mu nie mogę zarzucić - jest zwyczajnie śliczny!
Znowu lakier, znowu Essie - powtajcie Go Ginza.
Czytaj dalej...

38 komentarzy:

  1. Podzielam zdanie, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! Właśnie takiego kolorku szukałam! Jutro lecę do Superpharmu po niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich tegorocznych ulubieńców :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo ładny :) Dzisiaj dość nieśmiało przeszłam obok szafy Essie w Super-pharm... może następnym razem się zatrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny niewątpliwie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się - jest śliczny :) /K.

    OdpowiedzUsuń
  7. ojojoj! Ideał! Na listę do kupienia idzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czad a ja go kupiłam dwie dwie godziny wcześniej:-) potwierdzam jest cuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go właśnie na paznokciach, jest piękny :) jak do tej pory to jedyny fiolet, który mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny kolorek! Nosiłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny, chociaż sama bym go nie kupiła. na moich paznokciach źle by wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciagle widzę na blogach te lakiery. Ale nikt nie pisze, czy wytrzymają kilka dni przy zmywaniu naczyń i jak długo schną- ja potrzebuję ekspresowych! A kolorek jest prześliczny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie z reguły długo trzymają się na paznokciach, ale to podobno zależy od kolorów, czy jakości danej kolekcji (nie mam ich aż tylu, żeby porównywać). Ja noszę ok. 5 dni i tylko końcówki lekko się ścierają, zmywam w rękawiczkach ;) Nie zaliczyłabym ich do ekspresowo wysychających, raczej standardowo.

      Usuń
    2. wiele zależy od paznokci, niestety. Nikt nie da Ci gwarancji, że lakier X czy Y będzie się trzymał... niestety :/
      trzeba wypróbować :)

      Usuń
    3. Często piszę czy w trakcie nosze nia koloru robię coś ciężkiego w domu - naczynia myję codziennie, sprzątam także - bez rękawiczek - więc na moich paznokciach wytrzymałość czterech dni to spory sukces.

      Usuń
  13. kolorek śliczny i słyszałam właśnie , że te lakiery są dobre :P

    OdpowiedzUsuń
  14. mam mieszane uczucia co do essie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Popieram, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobny kolorem do My secret:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet nie wiesz jak Tobie zazdroszczę, że go posiadasz...ja po dziś dzień pocieszam się braćmi Ginzy z tej kolekcji...sama nie wiem czy pomaga :)

    jak zobaczyłam ten odcień jeszcze u Ciebie to...sama sobie dopowiedz! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...