28 maja 2013

U mnie czarno. Chanel Stylo Eyeshadow Black Stream, Levres Scintillantes Envolée.

Chanel w swojej letniej kolekcji postawił przede wszystkim na kolory - niestety pogoda za oknem od kilku dni nie nastraja wakacyjnie więc sięgnęłam po czerń - sprawdzona i oczywiście błyszcząca - brokat w każdym wydaniu stanie się moją miłością. Dwa kosmetyki do zrobienia super szybkiego makijażu - jako podstawa: cień w sztyfcie Stylo Eyeshadow w odcieniu Black Stream oraz Levres Scintillantes - Envolée czyli rześka brzoskwinia z milionem drobinek. Matka może iść w miasto.


Czarny cień dobrze rozblendowuje się z pomocą pędzla (u mnie Sigma E45), możemy intensyfikować jego odcień - dokładając kolejną warstwę. Envolee tworzy na ustach natomiast lekką taflę sprawiając, że usta stają się wypielęgnowane i lekko brzoswkiniowe. Dodatkowo dzięki zawartości drobinek pięknie odbija światło.




W lżejszej wersji Black Stream możecie zobaczyć tutaj . Wczoraj Sroka zachwycała się chanelowym cieniem Moon River z tej samej kolekcji - podzielam zachwyty - cienie są bardzo lekkie (właściwie niewyczuwalne na powiece) i super trwałe. Ja także nie spotkałam się z taką formułą nigdy wcześniej.

Jak Wam się podoba Black Stream? Lubicie siebie w czarnych kolorach?
U mnie czarno. Chanel Stylo Eyeshadow Black Stream, Levres Scintillantes Envolée.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. "Matko" możesz iść w miasto :P świetny cień, ale ja mam już bana na kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. pięęęeknie! śliczne oczko zamlowałaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się rozglądałam za jakimś intensywnym ale trwałym cieniem do oczu. Kusi mnie teraz oferta w Sephorze, żeby coś przyoszczędzić, ale być może zerknę na tego Chanel'a ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest intensywny i ma drobinki - naprawde ladnie prezentuje sie na oku.

      Usuń
  4. Piękne oczka masz pomalowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :) ja ostatnio wolę brązy, czarny smoky robię jednak na imprezy. Kusi mnie ostatnio ten motyw z cieniem w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takze bardzo lubie brazy - od jasnych po gorzka czekolade.

      Usuń
  6. Ślicznie:) żeby takie cudo wyczarować takim cieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. osz jaka rockowa dziewczyna :) bardzo ładnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyszalalam;) ide z Toba w miasto niebawem!

      Usuń
  8. oooo... musze koniecznie czarna przetestowac :)) wyglada po prostu bosko *.* ... idealna na szybkie czarne oko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, idealne! Moon River takze slicznie wyglada!

      Usuń
  9. wrrr... jak drapieżnie ,super !

    OdpowiedzUsuń
  10. No, matka, postarałaś się. Z takimi gałami ja bym Cię nie puściła na żadne miasto! za pięknaś. jeszcze by kto porwał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna idealna do smokey eye :) Ostatnio wszystkie zmacałam i się zastanawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dla mnie - ale u Ciebie wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  13. wzdycham do tego cienia już odkąd go zobaczyłam - jest fenomenalny i chyba nie uda mi się powstrzymać przed zakupem ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Na impreze super, jednak w codziennym makijażu uważam z czarnym :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...