5 maja 2013

Róż, róż i moja klawa bluza.

Spacerujemy. W weekendy jest zawsze fajnie - dużo czasu, leniwe wstawanie, pół dnia na spacerach, Jaga przeszczęśliwa, większa możliwość robienia zdjęć i ja w dawno nie widzianej roli modelki (plan: więcej uśmiechu należy wdrożyć niezwłocznie oraz ujarzmienia żyjącej swoim życiem grzywki).




Mamy tutaj Outrageously Fun na ustach (MAC), Madison ave-hue na paznokciach (Essie), odrobinę Smokey Topaz (Bobbi Brown) i szarej kredki Dior z kolekcji Cherie Bow. A klawa bluza jest ze sklepu Sheinside (jeśli coś Was skusi wiedzcie, że przesyłka trwa dość długo).

Jak mija Wam długi weekend? U nas dzisiaj jest pierwszy dzień ze słonkiem, akurat na zakończenie.
Róż, róż i moja klawa bluza.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. z uśmiechem zawsze do twarzy :)

    http://ninja-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. :* muah!

    bluza ekstra!!!
    Uśmiech mi się podoba, tak trzymaj! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie mega :-) a skąd kurtka?

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa pomadka świetna i w ogóle wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor szminki i lakieru bardzo mi się podobają ;)
    bluza nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nooooooooooo w sam raz :D parwie jak "słowo na niedzielę" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, lubię dewocjonalia na ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoją grzyweczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza świetna,opłacało się poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza wywalona w kosmos<3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż najlepszy do wszystkiego :-) Pozdrawiam, Jo Novi.

    OdpowiedzUsuń
  12. nooo super ppasuje Ci ta pomadka :Da bluza..idz Ty do kosciola lepiej wiesz :P:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci pasuje ten kolor szminki :D Moją uwagę przyciągnęły paznokcie - śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja z sheinside mam kurtkę i rzeczywiście, czeka się wyjątkowo długo...

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  15. Outrageously Fun - moja piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna fryzurka ;)



    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie bardzo rozumiem sensu noszenia takich koszulek z wizerunkami Matki Boskiej itd. Może ktoś mi wyjaśni?;)
    Mam pewne przypuszczenia, ale może jestem w błędzie;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...