1 maja 2013

Nowi członkowie rodziny.


Jest ich trzech: niebieski Avenue Maintain, czerwona, plażowa Hip-anema oraz różowa Madison ave-hue z milionem błyszczących srebrnych drobinek. Wszystkie od Essie z wiosennej kolekcji Madison ave - hue - inspiracją okazały się ulice europejskich miast. Kilka dni temu pokazywałam Wam prawwdziwy rarytas - również pochodzący z wiosennej kolekcji - pistację złamaną szarością czyli przepięknym odcień Maximillian Strasse - Her.





Który pierwszy? Który najbardziej Was ciekawi?
Nowi członkowie rodziny.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Mnie najbardziej ciekawi Avenue Maintain!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Avenue Maintain ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niech i tak będzie - ja skłaniałam się ku różowemu, ale pomaluję na niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niebieski jak niebo ;D popieram dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie niebieski!

      Usuń
    2. również chętnie zobaczę najpierw niebieski :)

      Usuń
  5. piękne lakiery, czerwony najładniejszy, mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja właśnie tym różem jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam wczoraj maximiliana :D w super-pharmie i skusiłam się na maybelline na ten mszasty:) to mój pierwszy lakier z essie,ciekawe jak się będzie trzymał.Kolor rewelacyjny,tak jak pisałaś szaro-seledynowo-gruszkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hip - Anema wygląda cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieski najfajniejszy, ale ja i tak trzymam się moich ulubionych: Where’s My Chauffeur i Beyond Cozy: http://beautylovin.pl/beauty-news/nowa-kolekcja-essie-leading-lady-zainspirowana-kate-middleton/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, najbardziej wpadł mi w oko czerwony :) Jestem ciekawa jak wygląda w porównaniu z innymi czerwieniami...

    OdpowiedzUsuń
  12. Róż dla mnie najpiękniejszy zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego różu, wydaje się być lekko "zabrudzony" ;D Może fajnie wyglądać na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jakie śliczności, ja nie mam jeszcze żadnego Essiaka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...