29 maja 2013

My week, in photos - 44.

Byłyśmy w Zamościu, wróciłyśmy z Zamościa, byłyśmy na wsi, ja byłam na otwarciu pierwszego w Polsce butiku Make Up For Ever. Cały tydzień prawie nie przestawał padać deszcz - same o tym wiecie - zapewne u Was było podobnie? Jutro zaczyna się kolejny długi weekend - macie jakieś plany? Wyjeżdzacie gdzieś?






1. Kraina Odkrywców.
2. To nie słońce, to kłamstwo.
3. Czasami masz dużo do powiedzenia?
4. 100 % wsi.
5. Wracamy od dziadzia.
6. Nadal wracamy, cała salaaaa śpiewaa!
7. Dziecko pracujące - pamiętacie takie maszynki?!
8. Mua.
My week, in photos - 44.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. pamiętam takie maszynki,do tej pory mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama chyba nadal ma taką maszynkę do mielenia mięsa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie spędziłaś ten weekend. ciekawe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. wyjątkowo lubię ten cykl u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że pamiętam te maszynki! Moja babcia ją ma :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostrzegam tam pyszną pizzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki tshirt swietny! Gdzie upolowany?:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...