20 maja 2013

Link Love.

Link Love to projekt, który ma na celu zbieranie ciekawych postów, które ukazały się w ostatnim tygodniu na polskich blogach. Pierwotnie miał dotyczyć grupy blogerek, które znalazły się w projekcie - u mnie dodatkowo moje prywatne, piękne znaleziska, które oglądam/czytam z zapartym tchem. Mam nadzieję, że projekt Wam się spodoba i pośród przedstawionych linków znajdziecie swoje perełki.


Jeśli męczy Was codzienne, poranne oglądanie cieni pod oczami zajrzyjcie do Sweet and Punchy - recenzja korektora Fake Up powinna sprawić, że będziecie miały ochotę przy najbliższej zakupowej okazji przetestować go. Jest Pięknie pisze o Lelandzie Bobbé - fotografował zwykłych ludzi, drag queens, gwiazdy burleski - teraz nadeszła pora na starsze damy (piękne zdjęcia!). U Olfaktorii możecie dowiedzieć się (i obejrzeć!) jak testować perfumy, Piękność Dnia prezentuje bogatą kolekcję BB kremów. Estetycznie Tu to moje odkrycie - są i rysunki, grafiki, fryzury jak i recenzje kosmetyczne - lektura przeze mnie nakazana! Zastanawiałyście się kiedyś nad zakupem odżywki do rzęs Revitalash? Beauty and Mac prezentuje wyniki działania po dwóch miesiącach stsowania! Na deser moda w wydaniu Blonde Salad - może znajdziecie coś inspirującego? Jeden z piękniejszych miesięcy w roku dobiega końca - za parę dni Dzień Mamy (i ja świętuję!) jeśli szukacie kosmetycnzych pomysłów na prezent, które możecie wykonać same zajrzyjcie do Creative. Wisienka na torcie - zdjęcia z backstagu singapurskiego pokazu Chanel u Beauty Icon oraz włosowy blog Oncebeauties, gdzie możecie obejrzeć jak zrobić piękne i proste (dla mnie nie zawsze - moją flagową jest przecież kucyk - wysoka poprzeczka:)) fryzury!

Link Love.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. oo, nie znam wszystkich.. idę nadrabiać zaległości :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu z tych blogów nie znałam, już przeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwotny pomysł tej akcji był taki sobie,i to nie tylko moje zdanie.Za twój pomysł mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! Idę oglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również oddaję się lekturze :)
    miło mi, że znalazłam się w tak zacnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnóstwo ciekawych postów. Lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł z tymi postami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma mnie tu to sie fosze ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej jakie miłe słowa, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. znam większość i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog, moze kiedys i my bedziemy polecani ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaglądam do Sweet.. i do Blond salad ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za polecenie mojego bloga :) Chętnie też zajrzę na inne wymienione przez Ciebie, bo kilku nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, bardzo miło się czyta teksty z polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a można się dołączyć do projektu i promować i u siebie Link Love szukając własnych typów do rekomendacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skontaktuj się proszę z Piękność Dnia jesli chciałabyś dołączyć do projektu.
      http://pieknoscdnia.blogspot.com/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...