3 maja 2013

Jak letni motyl -L'été Papillon de Chanel.


L’ÉTÉ PAPILLON DE CHANEL to kolekcja makijażu Chanel na tegoroczne lato - całość wydaje się bardzo radosna, pozytywna i tryskająca barwami. Stylo Eyeshadow, o których dzisiaj Wam opowiem to nowość marki - idealne, przenośne i praktyczne ucieleśnienie letnich doznań. Lekka (bardzo!) i trwała konsystencja cieni zapewnia olśniewające, elektryzujące spojrzeniem kolory. Cienie dostępne są w sześciu inspirowanych naturą kolorach, u mnie możecie obejrzeć:
Moon River - platyna z ulotnymi refleksami kamieni szlachetnych odbijających się w tafli wody.
Blue Baby - klarowny niebieski o srebrnym połysku, zainspirowany mieniącymi się wodami tropikalnego morza.
Jade Shore - delikatny odcień zieleni wzbogacony złotymi refleksami kamieni szlachetnych.




Wszystkie trzy odcienie są lekko perłowe, pięknie się rozprowadzają i przylegają, efekt wyrazistości możemy stopniować. Cienie są chłodzące - na oku sprawiają wrażenie jakby były lekko mentolowe dlatego też nie próbujcie używać ich na linię wodną (tak, spróbowałam). Bardzo lekka formuła, właściwie ekstremalnie lekka ponieważ produkt jest niewyczuwalny na oku, a kolory można ze sobą mieszać, łączyć tworząc coś zupełnie nowego. Sztyft jest dość miękki więc zalecam delikatność, mój Moon River doznał uszczerbku na zdrowiu - wysunęłam go za daleko i zaczęłam się malować - złamał się, ale naprawiłam i teraz będę bardziej ostrożna. Trwałość - porządna, kilka godzin bez ważenia się, rozwarstwiania i zbierania w załamniu - wynik bardzo dobry biorąc pod uwagę, że jest to produkt w sztyfcie. Cienie wykończeniem przypominają moje ukochane Illusion D’Ombre - świetliście i migocąco.



W cieniu/ w słońcu (bez bazy):


Mój faworyt? Na wieczorne wyjście zdecydowanie rockandrollowa czerń Black Stream lub połączenie wszystkich trzech: zieleń, niebieski i platyna + kolorowy tusz. Moja wiosna jeszcze nigdy nie była taka kolorowa! Kolekcja marki Chanel jest już dostępna w perfumeriach!
Jak letni motyl -L'été Papillon de Chanel.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Illusion D'ombre wydaja mi się bardziej miałkie i takie lekkie, a z tych podoba mi się Blue baby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie moje kolory.. ale na Twoim oczku wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są lekko rozmyte wiec tworzą taki nieco wodny efekt - mi się podoba i dziękuę za komplement:)

      Usuń
  3. Mi się najbardziej podoba ta zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jade Shore bardzo mi się podoba :) chłodzący efekt na linii wodnej brr... wyobraziłam to sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten beżyk fajny,ale reszta nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, chyba raczej na lakiery się nastawię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie to wygląda. Poczekam na testery ; p

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie, aż trudno się nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje kolorki ale chyba nie moja cena bo jest wiele o cieni tańszych;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde fajne :D zwłaszcza zieleń i turkus <3
    muszę je zmacać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Blue Baby przypadł mi do gustu:) Szkoda, że nie potrafię się posługiwać cieniami w formie sztyftu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Możesz powiedzieć, co to za mascara?
    Pozdrawiam,
    www.versos-inspiringmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten niebieski jest rewelacyjny :) W połączeniu z kolorową mascarą prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...