19 maja 2013

Core Color Benefit - nowa kolekcja makijażu prosto z San Francisco.

Inspiracją dla przyciągających wzrok opakowań kolekcji makijażu Core Color marki Benefit stała się artdekowska stylistyka mostu Golden Gate - symbolu San Francisco - miasta z którego wywodzi się właśnie Benefit! Słodkie opakowania, śliczne kartoniki - całość dopracowana w najmniejszych szczegółach.



Creaseless Cream Shadow czyli cienie do powiekw kremie, które nie zbierają się w załamaniach. Doskonały wybór odcieni odcieni o wyjątkowo trwałej formule. Cienie można mieszać i nakładać  na siebie tworząć nieskończoną ilość możliwości - dostępne od maja w Sephorach. Błyszczący, jasny brąz to Birthday Suit, Skinny Jeans - ciemne szarości z odrobiną czekolady.



Longwear Powder Shadow to pudrowe cienie do powiek o przedłużonej trwałości - różnorodność kolorów sprawia, że z ich pomocą możemy wyczarować zarówno naturalny jak i wieczorowy makijaż. Pinky Swear - lekki, matowy róż w duecie z Kiss Me, I'm Tipsy czyli błyszczącym, ciemnym brązem może stworzyć mieszankę wybuchową!


Ultra Plush Lip Gloss - błyszczyk zamknięty w pastelowym domku. Zawiera kwas hialuronowy odpowiedzialny za nawilżenie ust. Mój odcień to A - lister - śliczny, delikatny, dziewczęcy róż.


Wszystkie kosmetyki dostępne są od maja w Sephorach, we wrześniu dołączy do nich siostra, ale to na razie sekret! W ciągu kilku dni przygotuję makijaż wykonany kosmetykami, odcienie są przepiękne i potrzebują dużo światła, aby móc dla Was zamigotać z monitora!:)
Core Color Benefit - nowa kolekcja makijażu prosto z San Francisco.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. W ich kosmetykach najbardziej zachwycają mnie opakowania *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh już nie mogę się doczekać makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam, poluje jeszcze na blyszczyk i ten rozowy cien, ogolnie swietna kolekcja :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. powoli zaczynam sie przekonywac do tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, ale zawsze ogądając kosmetyki Benefit mam wrażenie, że więcej tu marketingu i gadżeciarstwa, niż jakości i czegoś odkrywczego, niepowtarzalnego

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są, szczególnie lubię kremowe cienie i błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowania są wystrzałowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba wzięłam ten sam błyszczol :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńka :D Śliczne opakowania i świetne kolory :D Ciekawa jestem, jaki makijaż wymyślisz tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowania jak zwykle robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa czy będą trwałe. Patrzyłam na nie ale weszło do Polski niewiele kolorów i te które były są powieleniem kolorów które już mam z innych firm.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...