6 maja 2013

Chanel, Bel Argus (667) - metaliczne niebieskości.


Szerszy opis jest zbędny - metaliczny granat z najnowszej kolekcji Chanel jest zwyczajnie piękny. Mimo, że często nie po drodze jest mi z metalicznymi lub perłowymi lakierami (tych drugich na moich paznokciach raczej nie zobaczycie) - w swojej kolekcji mam jednak kilka perełek, które są tak śliczne, że jestem w stanie się przełamać.


Bel Argus kryje doskonale przy jednej warstwie (!) równomiernie pokrywając płytkę - nie zauważyłam żadnych prześwitów. W słońcu wygląda bajecznie - mieni się i pięknie odbija światło. Trwałość bardzo dobra, bez top coatu w stanie nienaruszonym pozostaje kilka dni. Jestem zauroczona!


Lubicie lakiery do paznokci o metalicznym wykończeniu?
Chanel, Bel Argus (667) - metaliczne niebieskości.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. :O! Jest piękny! Ale z drugiej strony to ja tak uwielbiam granaty że jestem nieobiektywna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spinka, a ja wlasnie w swojej kolekcji mam niewiele granatow :)

      Usuń
    2. Ja w swojej kolekcji też nie mam wiele bo przy moim kolorze dłoni najlepiej wyglądają granatowe drobiny (i nie myślę tu o brokacie ale raczej o takim pyle) w czarnej bazie a takich nie ma za wiele.

      Usuń
  2. kolor mój.. ale metalikom mówię nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna sceptyczka:) nie lubisz metalików w ogóle?Ja mam tak z perłą.

      Usuń
  3. nie dla mnie - ja w ogóle lakierową tradycjonalistką jestem, pociągają mnie wyłącznie kremy i to w dodatku głównie pastelowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy :)
    A jaki fajny ruchomy obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega kolor! szkoda, że mąż nie jest fanem szałowych lakierów na moich paznokciach i pozwalam sobie na takie piękności tylko od czasu do czasu. nie opłaca mi się zamawiać tej buteleczki, choć bardzo bym chciała po tym, co tu napokazywałaś. a z drugiej strony - wczoraj na próbę zrobiłam sobie rockowe paznokcie ze srebrną bazą i czarnym pękaczem i stwierdził, że fajne - może jeszcze będą z niego ludzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor! obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam lakiery o tym wykończeniu, mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. zupelnie jak moj Manhattan za 15 zl ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mi się kojarzyłaś właśnie z takimi kolorami i wydawało mi się,że je lubisz,nie wiem dlaczego :D Bardzo ładny kolor,ale ja bym się źle czuła mając go na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie do końca moje wykończenie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio niekoniecznie, ale w zasobach znajdzie się kilka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam metaliki:) Nie lubię tylko czerwieni o tym wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. w jakim programie robiłaś gifa?

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. dzięki:) świetny blog tak poza tym:))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...