16 kwietnia 2013

Wiosna 2013 - trendy w makijażu.

O wiośnie mogę już pisać w pełni bezpiecznie - bo za oknem już jest i chyba wszyscy czujemy ją w powietrzu? Zastanawiacie się jakie trendy w makijażu wymyślili dla nas kreatorzy tego roku? Spieszę z małą ściągawką!

1. Brwi - mocno zaznaczone, wyraźnie zaznaczone, skupiające na sobie uwagę. Cienkie paseczki poszły w zapomnienie!


2. Włosy - gładkie, błyszczące, zaczesane do tył. Nie martwcie się jednak ponieważ tapir także jest w modzie - jeśli tylko macie na niego ochotę! Warkocze, upięcia, końskie ogony czyli każda z nas znajdzie coś dla siebie.


3. Kolor - jest go dużo i jest mocno nasycony! Żółcie, turkusy, zielenie, magenta - tutaj mam powód do radości! Już niebawem w perfumeriach pojawią się letnia kolekcja Chanel w której znajdziemy niesamowicie barwne tusze do rzęs- zacieram rączki! Z barwą ust także możemy szaleć, a w połączeniu z mocnymi brwiami - niczego więcej nam nie potrzeba.


4. Paznokcie - kolor, zdobienia i brokat. Biel, zgaszone morele, brzoskwinie w kontraście do czerwieni i pasteli. Mamy także kolorowy french manicure, a na wybiegach można było także zobaczyć wampirzy manicure, który robiłam dla Was na Halloween (Prabal Gurung).


A co z cerą? Wiosna kojarzy się z rozświetleniem, delikatnymi brzoskwiniami i rozbielonymi różami na policzkach, naturalnością - i tak też właśnie jest w tym roku. Zadbana skóra z minimalną ilością kosmetyków, niezależnie od tego czy wybierzesz mat czy blask.
Wiosna 2013 - trendy w makijażu.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. bardzo przydatne porady ale moim zdaniem brwi to podstawa !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż wstyd się przyznać ale ja dopiero w tym roku zaczęłam podkreślać brwi, zawsze miałam je saute. Teraz znacznie bardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed ostatnie manicure bardzo mi przypadła do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kolorowe mejkapy są piękne! te usta! <3 szok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dobrze zdefiniowane brwi. Te są piękne. :)

    P.S. Tak, wiosnę już czuć. Jest cudownie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w końcu idą w odstawkę tipsy,i wszelkie zdobienia na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ha, ja wyprzedziłam mode, takie brwi noszę już od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Brwi mi się w ogóle nie podobają :P Wyglądają nienaturalnie :) Bardzo się cieszę z mody na żywe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...