8 kwietnia 2013

Poudre Éclat Prodigieux czyli dotyk słońca od Nuxe.


Poudre Éclat Prodigieux to brązujący puder francuskiej marki Nuxe - występuje w jednym, uniwersalnym kolorze. Zawarte w nim pigmenty pochodzące ze zmielonej macicy perłowej optycznie wygładzają i rozświetlają cerę. W składzie ma także witaminę E, ceramidy i łagodzący bisabolol. Jest to produkt odpowiedni dla każdego rodzaju cery, także tej skłonnej do alergii.



Złota, elegancka puderniczka z dużym lusterkiem oraz ogromną zawartością produktu (aż 25 g!) - pudru możemy używać na twarz oraz całe ciało, biorąc pod uwagę jednak wagę - nie wiem ile czasu potrzeba, aby zobaczyć dno!


Na zdjęciach może wydawać się ceglasty - w rzeczywistości jednak nawet przy jasnej cerze wkomponowuje się bez tworzenia plam oraz przerysowanego efektu. Nakłada się bezproblemowo oraz bezproblemowo można go blendować - efekt jaki możemy uzyskać to delikatna opalenizna (cała twarz) lub podkreślenie kości policzkowych/konturowanie twarzy (zdecydowanie tą wersję preferuję). O wydajności wypowiadać się nie będę ponieważ jest to pierwszy puder o tak dużej pojemności jaki posiadam - sądzę zatem, że wystarczy mi na bardzo długi czas.



Maksymalna cena jaką widziałam w aptekach internetowych to około 100 zł, minimalna - 70 zł z groszami. Czy polecam? Tak - ponieważ z jednej strony bardzo cenię markę Nuxe, z drugiej ponieważ produkt jaki oferują jest naprawdę dobrej jakości.
Poudre Éclat Prodigieux czyli dotyk słońca od Nuxe.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Kiedyś sporo używałam NUXE, najbardziej lubię ten olejek ze złotymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten puder i bardzo go lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, taki różo-bronzer. Ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko...bardzo bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesteś , śliczne zdjęcie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. gdybym sobie zrobiła zdjęcie twarzy centralnie od przodu to by to wyglądało komicznie :D a Ty wyglądasz wprost rewelacyjnie ;) nigdy nie miałam styczności z kosmetykami tej firmy ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. W-wa Ci służy,w puderniczce jest taki bardziej brązowy,a na buźce taka brzoskwinka,ciekawe,czy moje babki w aptece są w stanie mi go zamówić,bo kosmetyki tej firmy mają w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Tobie jak zwykle wygląda pięknie!
    Na mnie taki ciemny kolor to by była masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką perełką tak w ten lód? No jak możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow - to chyba będzie król wydajności. I bardzo ładny odcień. Nie cierpię na brak bronzerów, więc póki co się nie skuszę, ale zapamiętam na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, mam ten puder i napewno nie jest to odpowiedni produkt dla osob z jasna skora. Uzywam go tylko latem i jest bardzo wydajny (mam go juz ponad dwa lata i wciaz widac tloczenia ). Na jasnej skorze wyglada okropnie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się odcień tego pudru. Nie używałam go nigdy, o marce słyszałam dobre rzeczy ;) Myślę,że jeśli okaże się wydajny, to będzie to strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje się bardzo dobry. można spróbowac ;)


    ZAPRASZAMY DO NAS <3 http://vickyandsheo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...