27 kwietnia 2013

Pistajcowa szarość prosto z Bawarii.

Madison ave - hue to wiosenna propozycja marki Essie, która inspirowana jest ulicami stolic światowej mody. Mój Maximillian Strasse - Her pochodzi z linii profesjonalnej dostępnej np. w Nail Barach Essie. Połączenie pistacji z szarością jest przepiękne, kolor w zależności od światła wygląda inaczej - raz jest szary, w świetle sztucznym wybija z niego mnóstwo pastelowej zieleni (ta druga wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba).



Czym różni się linia profesjonalna od tej dostępnej w perfumeriach? Pędzelkiem, konsystencją (profesjonalna jest rzadsza), ilością kolorów i zapewne trwałością - mój ostatni Essie zrobiony w Nail Barze wytrzymał sześć dni bez uszczerbku, a przyznaję, że nie oszczędzam rąk. Marka ma dwa kanały dystrybucji: profesjonalny (dostępny jest w wybranych Nail Barach, salonach urody oraz w salonach fryzjerskich mających rozwiniętą część manicure) oraz masowy - linia profesjonalna ma rzadszą formułę oraz cieńszy pędzelek, ilość odcieni w linii profesjonalnej to 140, a w masowej 100. Cena? Pofesjonalne 45 - 49 zł, masowe ok. 35 zł.


Maximillian to odcień w którym czuję się bardzo dobrze, odwróciłabym jednak kolory i dominującą szarość zamieniła z pistacją - bardziej wiosennie?

Pistajcowa szarość prosto z Bawarii.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. ciekawy, bardzo oryginalny kolorek :) podoba mi się.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za rzadką formułą. Zawsze zdołam pozalewać skórki. Jednak ten odcień prezentuje się niezwykle interesująco:) Trudno znaleźć podobny lakier. Maximillianowi nie można zarzucić braku oryginalności;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo faajny! Kocham pistacjowe odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny letni :D aczkolwiek ja ostatnio ciągle maluję mlecznymi ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, lubię takie kolory, które zmieniają kolor w zależności od światła

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby neutralny a tak pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejszy kolor świata. Idealny.
    Na pewno będę tu wpadać częściej :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie na filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, to coś dla mnie, z chęcią dołożę do mojej kolekcji nudy, brązu i szarości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia mi powiedziała jak ładnie wygląda na żywo i zanim wsiadła do pociągu zakręciła mi w głowie i kupiłam. Dzięki, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      a ja kupiłam bo bo bo Agata tak go ładnie pokazała. I jeszcze Ciebie namówiłam :D

      Usuń
  10. Uwielbiam takie pastele :) Piękny kolor, rzadko spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To będzie mój następny zakup... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...