11 kwietnia 2013

Pierwsza pomadka nude jaką polubiłam - Pupa, Volume (100).

W odcieniach nude wyglądam dość creepy więc w mojej kosmetyczce nawet jeśli coś w podobnym odcieniu znalazłabym to zwykle nieużywane choć piękne. Próbowałam wiele razy, wielu odcieni, formuł i efekt zawsze był taki sam ( o taki ). Jakiś czas temu dostałam w prezencie szminkę marki Pupa - Volume w odcieniu 100 - otworzyłam, zobaczyłam, odłożyłam - by po kilku dniach przypomnieć sobie, że przeciez miałam próbowac nowych rzeczy, nowych kolorów i wychodzić poza schemat tego, co robiłam do tej pory. Nałożyłam więc na siebie Pupę numer 100...



Pomadka zawiera Volucomplex z Volufiline czyli połączenie aktywnych składników, które powiększają usta:
- Volufiline (naturalny ekstrakt z Gardenia Asiatica) - zwiększa objętość podskórnej tkanki tłuszczowej, a tym samym sprawia, że usta stają się bardziej pełne i uwydatnione
- Mikrocząsteczki pochodzenia roślinnego - zwiększają objętość ust
- Ekstrakt z Portulaca Pilosa + oligopeptydy - stymulują syntezę kwasu hialuronowego
- Kwas hialuronowy - Pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia, wypełnia usta,wygładza drobne zmarszczki i linie.
Szminka kosztuje około 64 złotych/3,5 gr - do kupienia w perfumeriach internetowych i stacjonarnych (w tym drugim przypadku nawet nie wiem, gdzie miałabym tej amrki szukać - nie była mi do tej pory jakoś szczególnie bliska).


Mam wrażenie, że w moim przypadku delikatnie podkreśla usta, nie wysusza ich, sam kolor bardzo mi się podoba - super delikatny!A czy powiększa? Nie zauważyłam, aby diamterlanie zmienił się ich wygląd - tak naprawdę nie ma to dla mnie znaczenia ponieważ zaciekawił mnie odcień - nigdy takiego nie miałam wczesniej, nie używałam i chyba zacznę - jak myślicie - dla mnie czy jednak powinnam sobie darować?
Pierwsza pomadka nude jaką polubiłam - Pupa, Volume (100).
Czytaj dalej...

46 komentarzy:

  1. piękny jest, do twarzy Ci z nim :)

    ja ostatnio stwierdziłam, że chyba popadam w jakąś nudziakową obsesję. przeszło mi z lakierami, więc teraz dla odmiany kupuję szminki nude ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukam i szukam i nie mogę nigdzie znaleźć tej pomadki..nie wiem czy zmieniono numerację i opakowanie bo po wpisaniu w/w wychodzi szminka w czerwonej szacie z odcieniem chłodnym :( mogłabyś mi pomóc??bo kolor jest świetny a nude genialnie Ci pasuje :)

      Usuń
  2. Mi wiele odcieni nude podoba się 'na sucho', na ustach nagle okazuje się, że nie są dla mnie...ale ten...Agata...ale TEN! super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pasuje, nie rezygnuj z niego, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna "goła" Pupa, aż chciałoby się powiedzieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci, a pomadki z Pupy są naprawdę fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolor, na moim monitorze ma nieco różowawo-łososiowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A do mnie tez nie pasuje nude.. tez wyglądam creepy i do tego jeszcze jak bym była chora.. ale nadal kupuje takie szminki i tylko wyglądają ładnie w mojej kosmetyczce szkoda że nie na ustach :( Ale kolorek jest napewno śliczny, może kiedyś jeszcze raz wyprobuje nude :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor. Sama szukam podobnego jednak ciut tańszego

    OdpowiedzUsuń
  9. ladny odcien, kosmetyki pupy mozna kupic w douglasie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, masz rację - bardzo twarzowa. Ja też się trzymam od nude'ów z daleka, ale tę bym chętnie u siebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo twarzowy ten odcień ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ufffff, cieszę się, że Wam się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłaś wczoraj na premierze Aussie? Wypatrywałam Twojej krótkiej grzyweczki, ale na marne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam, ale wiedziałam, że będziesz i bardzo żałuję, że nie udało nam się poznać - mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja!!! :***

      Usuń
    2. Szkoda, że nie dotarłaś. To na marne wypatrywałam ;-) Jeszcze pewnie kiedyś będzie okazja! Buźka!

      Usuń
    3. Będzie, będzie kochana! na pewno się w końcu poznamy - jak tylko będziesz w Wawa koniecznie dawaj znaka!

      Usuń
  14. ładnie choć ładniej wyglądasz w żywszych kolorkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kolorek, aczkolwiek ja uwielbiam bardziej żywe kolory i myślę, że Tobie też jest fajniej w kolorowszej odsłonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, taki neutralny to raz na jakiś czas tylko:)

      Usuń
  16. czuję się jak w ”Nowych szatach cesarza”... wszyscy chwalą, a ja nie mam pojęcia, co, bo ani jedna fotka mi się nie ładuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha no takie tam zdjęcia wstawiłam byle jakie:)

      Usuń
    2. Odśwież. U mnie na początku też się nie załadowały.

      Usuń
    3. zrobiłam twarde czyszczenie przeglądarki i zobaczyłam :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. oj tak, ale na pierwszy rzut oka - wygląda dość zwyczajnie.

      Usuń
  18. Kolor naturalny, wyglądasz w nim bardzo ładnie :) Jestem ciekawa, jak to jest z tym powiększaniem : czujesz jakieś mrowienie czy cokolwiek, co wskazywało na ten efekt? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic, doslownie nic - dlatego też na temat powiększania nie mogę się wypowiedzieć - nic nie zauważyłam:)

      Usuń
  19. Pasuje Ci ten kolor, ja wyglądałabym jak trupisko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kolorek.
    Bardzo ci pasuje.
    A szafy Pupy znajdziesz w Naturach i Douglasach. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś mi net szwankuje, nie widzę zdjęć ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. dobry wieczór:)
    szminka jest bardzo ładna,Tobie ładnie pasuje,ale i tak Cię wolę w mac outrageously fun:P (moje marzenie,ale jakoś nie jestem w stanie za nią zapłacić 87 zł..)
    Gratuluję świetnego bloga,od jakiegoś czasu to moja codzienna obowiązkowa prasówka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. hurra, hurra, widzę! :D i faktycznie zachwyty uzasadnione, pomadka idealna na dzienny makijaż, a na Tobie wygląda super. Dobra, koniec, bo zaraz będzie, że to podliz.

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor śliczny i zdecydowanie do Ciebie pasuje!

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi sie podoba, muszę ją sprawdzić w Douglasie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo twarzowy kolor i tak naprawdę pasuje do każdej z nas..wystarczy bardziej podkreślić oko i gotowe :) lub w wersji natural. podaj proszę namiary na stronę na której mogę dostać ten numer i kolor pomadki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...