12 kwietnia 2013

Olejek do twarzy, Santal od marki Clarins.

Znalazłam kilka kosmetyków, które rewelacyjnie pomogły mojej cerze zmagać się z absolutnym przesuszeniem. Zafundowałąm sobie pielęgnację combo - nawilżałam ją kilka razy w ciągu dnia, masowałam, a nawet chciałam pokusić się o rozmawianie z nią;).


Olejek do twarzy na bazie roślin przeznaczony do pielęgnacji cery suchej i naczynkowej. Olejek zmniejsza przekrwienie, łagodzi zaczerwienienia, wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych, głęboko nawilża skórę. Naturalne olejki eteryczne z drzewa snadałowego, kardamonu i lawendy pielęgnują skórę, a olejek z orzechów laskowych zapobiega jej przesuszeniu.



Działanie przede wszystkim rekonstruujące, przeznaczony do skóry suchej. A jak stosować? Wieczorem po dokładnym oczyszczeniu skóry. Niweilką ilość olejku wmasować w zwilżoną tonikiem lub wodą termalną skórę. Omijać okolice oczu. Ewentulany nadmiar usunąć po paru minutach ręcznikiem kosmetycznym. Ja przyznam się, że stosowałam czasami również rano lub w ciągu dnia w razie potrzeby - już po kilku użyciach przestałam mieć problem ze schodzącymi skórkami w okolicy nosa, na czole. Skóra wyglądała lepiej i czuła się lepiej - zniknęło ciągłe ciągnięcie - to paskudne uczucie, kiedy masz wrażenie, że za chwilę Twoja skóra skurczy się diametralnie albo eksploduje. Moim zdaniem świetnie poradził sobie ze swoim zadaniem i będę do niego wracać raz na jakiś czas, aby trzymać moją cerę w ryzach. Zapach jest do przełknięcia - pachnie naturalnie, jak olejek z drzewa sandałowego poprostu - to zależy od preferencji naszego nosa czy polubimy go czy też nie, dlatego warto przed zakupem sprawdzić aromat.

Pojemność 30 ml,opakowanie szklane z pipetką - bardzo wydajny, wystarczy jedna pompka na pokrycie całej twarzy i szyi. Jeśli chodzi o wchłanianie - tak jak ze wszystkimi olejkami należy odczekać kilka - kilkanaście minut, stosowanie na noc jest więc dobrym pomysłem. Cena w zależności od perfumerii, na internecie od 110 zł/30 ml wzwyż. Odkryłam także świetny produkt do pielęgnacji delikatnej skóry pod oczami oraz dłoni - o czym już niebawem!


Macie swoje ulubione olejki do pielęgnacji skóry? Używacie w ogóle takich specyfików?

Recenzuję kosmetyk, który dostarczyła do testów Perfumeria Internetowa Wiki.
Olejek do twarzy, Santal od marki Clarins.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Ja ostatnio testowałam olejek NUXE, ale jakoś mnie nie powaliła na kolana... Od długiego czasu jestem wierna olejkowi arganowemu, który sprawdza się świetnie do nawilżania twarzy, a także do zabezpieczania końcówek, podobnie jako olejek ze słodkich migdałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go ale w wersji dla cery tłustej,boski,cudowny.ja mieszam go z serum, błyskawicznie się wchłania wtedy, mięciutka ukojona. dostałam go w prezencie i nie wiem co zrobię jak się skończy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię olejki Clarinsa do twarzy, ten jest naprawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadam ten olejek dla cery mieszanej. fantastycznie łagodzi wszelkie podrażnienia i sprawia, że skóra jest miękka i nawilżona. uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam próbkę olejku do cery tłustej i już jestem ciekawa jak się sprawdzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię olejków, do tej pory wszystkie mnie zawodziły

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa propozycja. Ja ostatnio zaczęłam przygodę z olejkiem arganowym, zobaczymy jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejków używam jedynie do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szszszzzz, Agatko, popraw literówkę w tytule, donoszę cicho z korektorskiego przyzwyczajenia, bo jest w nazwie firmy :). A olejków tego typu nigdy nie stosowałam, na razie ratuję się kremami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy olejek nie zapycha, widzę, że cena całkiem do rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda na ciekawy produkt, chyba przyjrzę mu się dokładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używalam ale chetnie spróbuję ;) Lubisz szalone i kreatywne wyzwania? Twoją pasją jest makijaż lub zdobienie paznokici? Jeśli tak to zapraszam Cię do dołączenia do nowego projektu: CRAZY MAKE-UP CHALLENGE. Uśmiech, szaleństwo i zabawa gwarantowane ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/nowy-projekt-doacz-juz-teraz-crazy-make.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Z moją mieszaną skórą olejki nie współpracują, ale uwielbiam olejki w pielęgnacji ciała :)
    Obecnie faza na olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rzadko używam olejki...:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam olejków, ale o tej marce słyszałam wiele dobrego i zastanawiam się nad tym produktem, bo przejście z zimy na wiosnę zawsze mi przynosi problemy z cerą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam olejku migdałowego albo Alverde Vanila Chai I ukochane serum z olejkiem z drzewa sandałowego, migdałowca i z kiełków pszenicy- Synesis.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...