24 kwietnia 2013

O niezniszczalnym turkusie czyli Color Tattoo, Maybelline.

Jestem tak podekscytowana, że chciałam jak najszybciej podzielić się z Wami moją nową radością! Czym się tak zachwyciłam? Niepozornym, małym słoiczkiem z turkusową zawartością - oto i on: Color Tattoo marki Maybelline w odcieniu Turquise Forever. Cień o konsystencji kremowo - żelowej dedykowany jest kobietom, które oczekują długotrwałego efektu oraz intensywnego koloru na swoich powiekach.


Producent pisze nawet o 24 godzinnej trwałości - tego nie jestem w stanie potwierdzić natomiast jedenaście godzin bez jakiegokolwiek uszczerbku: osypania, wykruszenia, odbicia jest moim aktualnym rekordem. Warto dodać także, że kolor nie stracił na swojej atrakcyjności przez ten czas, od momentu aplikacji do chwili demakijażu był jednakowy.


Biorąc pod uwagę jego trwałość, łatwość aplikacji, intensywność chętnie poprosiłabym markę o stworzenie większej palety odcieni - marzy mi się fuksja albo trawiasta zieleń. Bardzo dobrze nakłada się pędzelkiem (w przypadku kresek) Maybelline - dołączonym do żelowego eyelinera - radzi sobie doskonale i dzięki niemu można stworzyć niemalże absolutnie precyzyjną kreskę. Cień kosztuje 21 złotych/słoiczek, dostępny w kilku kolorach - dość ciekawym może okazać się jeszcze fiolet, ciemna zieleń i beż.


Znacie Color Tattoo? Jestem bardzo ciekawa co o nim myślicie!
O niezniszczalnym turkusie czyli Color Tattoo, Maybelline.
Czytaj dalej...

38 komentarzy:

  1. ja kiepsko wyglądam w takich kolorach - mam wrażenie, że mam wtedy zmęczone oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. aleś się pięknie zmalowała:) bardzo mi się podoba ten kolor i blondynkom i brunetkom będzie pasował

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor cudny, ale niewielu osobom taki pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaa Cię, fantastyczny kolor i do tego dochodzi trwałość...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam turkus !!! Mam dwa odcienie z M. fiolet i szarość :) Sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 5 kolorów Tattoo i chociaż ich trwałość na moich powiekach woła o pomstę do nieba to nie wiem czemu, ale lubię je jednak. Świetnie sprawdzają się jako baza pod docelowy cień. Ostatnio kupiłam cudowny kolor Pomegranate Punk (nie wiem czy jest dostępny w PL) i nie da się w nim nie zakochać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest na Tobie ;) ale mnie niestety takie odcienie szpecą ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeden cień w odcieniu taupe (popielatym), matowy - idealny do mojej chłodnej karnacji. Co do nakładania, to trzeba być uważnym, ale efekt jest świetny i utrzymuje się wiele godzin.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten kolor, jest piękny i żywy, idealnie podbija moją tęczówkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam srebrny, ale stoi nawet nie otworzony bo nie koniecznie lubię się z takim kolorkiem - zdecydowanie wolałabym turkus lub fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam, mam dwa kolory, szary i brązowy, uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale śliczny turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam kolor Permanent Taupe, i mimo, że odcień sam w sobie mi się podoba, to niestety bardzo szybko zbija mi się w załamaniu powieki. Kupiłam go właśnie pod wpływem pochwał trwałości, a tu się okazało, że jednak bez bazy ani rusz :/ Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  14. mam 4 odcienie i uwielbiam ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor:) Mam jeden i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio zmalowałam sobie taką niebieską kreskę, ale u mnie nie wyglądało to za dobrze. U Ciebie wręcz przeciwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dostałam go w prezencie i faktycznie, świetnie trzyma się na powiekach. Podobno fioletowy odcień nie jest taki fajny, ma słabą pigmentację

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kolor jak najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor nawet ciekawy choć przyznam , że w takiej ramce wokół oka nie bardzo mi się podoba. Ładnie będzie z brązem na powiece wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 2 cienie z tej serii i jakoś nie powalają trwałością :( ciekawe od czego to zależy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze od skory? Ja mam sucha więc moze u mnie jest bardziej trwały?

      Usuń
  21. u Ciebie wygląda ślicznie, u mnie byłoby raczej tandetnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś przepiękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam cztery kolory: turkusowy,fioletowy,matowy ziemisty(taupe) i złoty.Są świetne,przede wszystkim w charakterze eyelinera,w ogóle można nimi się fajnie bawić:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolorek, świetnie w nim wyglądasz,zdecydowanie pasuje do Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny piszecie, ze u Was taki odcien wygladalby tandetnie/strasznie/kiczowato, a probowalyscie ?:)

      Usuń
  25. Swietny jest.ciekawe jakby sie zgrywal z ciemna teczowka.

    Zapraszam do siebie i na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor super:) z tych cudeniek kupiłam kolor brązowy i taupe;) takie bezpieczne kolorki, bo innych się boję na powiekach;) chociaż gdyby była trawiasta zieleń, to bym się skusiła!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam kolor On And On the Bronze i jest śliczny! Złoty brąz z połyskliwymi pigmentami! Jest Ge-nial-ny!

    OdpowiedzUsuń
  28. czy będzie pasować do zielonych oczu?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...