5 kwietnia 2013

Nebline, z którą mi nie jest po drodze.

Czyli kolejna opowieść o tym jak w kryjących, kremowych, pastelowych odcieniach nie czuję się do końca sobą...


Nebline (77) w buteleczce zapowiada się pięknie - miałam wrażenie, że będzie jedynie podkreślał kolor naturalnych paznokci. Na paznokciu natomiast efekt jest w stu procentach kryjący i dość intensywny - francuski manicure z tym odcieniem zatem nie będzie możliwy. Sam w sobie lakier nie jest zły - wręcz przeciwnie: doskonale kryje, szybko schnie i ma piękny połysk. Na paznokciach trwa trzy - cztery dni. Niestety znowu przekonuje się, że mi i takim odcieniom nie jest ze sobą po drodze - zdecydowanie wolę bardziej charakterystyczne kolory.



Lakiery Colorama marki Maybelline kosztują około 9 - 10 zł w drogeriach, można je znaleźć np. w Superpharm. A Wam przypadł do gustu mój cukierkowy róż?
Nebline, z którą mi nie jest po drodze.
Czytaj dalej...

34 komentarze:

  1. Mnie się bardzo podoba, szukam właśnie takiego kryjącego, pastelu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kolor jest cudny...uwielbiam takie pastelowe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor, ale nie powinnam kupować nowych lakierów;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba bardzo, uwielbiam takie róże:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie kolory, ale znalazłam fajny, słabo kryjący wśród Eveline mini :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię wszystkie odcienie różu zawsze i wszędzie więc mi się widzi bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przepadam za takimi kolorami, pięknie podkreśla paznokcie i dodaje urody dłoniom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam cukierkowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo ładnie ,ale rozumiem Twoje samopoczucie .Mam tak z wszelkimi zieleniami i niektórymi niebieskościami .. czuję się jak niezywa topielica i kuniec .
    Co do samego lakieru .Ja mam akurat negatywne odczucia .Kupiłam dwie sztuki i o ile czerwień jeszcze nakłada się całkiem dobrze , tak koralowy to koszmar ... prześwity do szału mnie doprowadzały i oddałam dziada .

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem rewelacyjnie prezentuje się na Twoich pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby był ciut jaśniejszy byłby ideałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A moim zdaniem bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi taki kolor jak najbardziej odpowiada, bo lubię wszelakie odcienie różu na paznokciach, oprócz neonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. odcień jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny, bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kolorek, uwielbiam pastelowe kolory na paznokciach! Też mam pare lakierów od Maybelline i zgodze się z Tobą że mają super krycie i trwałosc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja z kolei tylko takie kolory preferuję na swoich paznokciach i jestem nim totalnie zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja za to lubie takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor ciekawy mam podobny z golden rose, ale koszmarnie się nakłada ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie się podoba :D Ja bardzo lubię takie delikatne kolory. Szczerze mówiąc zawsze mi się wydawało,że Ty bardziej gustujesz w mocniejszych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ej podoba mi się ten kolorek na Twoich dłoniach, co od niego chcesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękny! Chyba przyjrzę mu się dokładniej, bo taki kolorek chodzi mi po głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. a mi się podoba o, może sobie nim na dniach pomaluję ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten sam kolor i niestety u mnie zupełnie się nie sprawdza,końcówki już schodzą na następny dzień ,tak samo z czerwienią :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...