30 kwietnia 2013

My week, in photos - 40.

Mega zajęty tydzień, mało mnie w domu - plan znalezienia przedszkola, przetransportowania reszty rzeczy z Wro (w końcu się do tego zabraliśmy!), kilka fajnych spotkań i przekonania się, że na świecie jednak istnieją osoby, które nie życzą Ci dobrze - tak, tak żyłam w mydlanej bańce. Od jutra długi weekend - my nigdzie nie wyjeżdżamy, ale Wam życzę pięknej pogody i zregenerowania sił!






1,2. Wieczorne spacery we troje <3.
3. Palma.
4. Warsztaty.
5. Usmiech numer milion.
6. Maybelline, merci!
7. Przyjechała Anka z daleka.
8. Przeludnienie.
9. Obudź w sobie wojownika.
10. Zbyt rzadko ujawniane talenty Tomka.
My week, in photos - 40.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, z charakterem. Ja też nigdzie nie wyjeżdżam, za to będę siedziała w pracy codziennie po 12 godzin :/
    A urlop mam w drugiej połowie października :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ale może nie będzie jakos strasznie ciezko w pracy?

      Usuń
  2. Ja spędzę długi weekend w książkach (matura! aaaaaa) ;( Przydałyby mi się te smakołyki z ostatniego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądaja pysznie te talenty Tomka :d

    OdpowiedzUsuń
  4. ten, kto ci dobrze nie życzy Kochana jest gupi i tyle! :* dzięki za super wieczór :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziekuje Kasia, bylo super - a buzia mnie palila od tej salatki jeszcze caly wieczor:)

      Usuń
    2. beze mnie na pewno nie było super :P hyhy

      Usuń
  5. halo halo moja Droga Imienniczko, rośnie mała Agata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio?! nie moge tego pokazac Tomkowi:)

      Usuń
  6. Teraz jak już uporałaś się z przeprowadzką to będziesz miała więcej czasu, więc będzie ok :D Zdjęcia jak zawsze bardzo klimatyczne, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiecej, ale moze dom zacznie wygladac ladnie chociaz troszke?:)

      Usuń
  7. Fajne zdjęcia i ta palma..urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale rośnie mała Dżagoda :D
    I ma taki sam uroczy dołeczek jak mamcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...