23 kwietnia 2013

My week, in photos - 39.

Co zrobić, żeby dzień się rozciągnął do czterdziestu godzin? Co zrobić, żeby mieć więcej czasu i ze wszystkim zdążyć? Iść na spacer i poodychać wiosną, przestać myśleć o tym, co jest nieistotne. Na dworze jest tak super, że mogłabym się przeprowadzić do parku i tam zamieszkać. Czas na zmiany!






1. Przeczytaj.
2. Jest klawo.
3. Jest super, jest super więc o co Ci chodzi?
4. Rozejrzyj się.
5, 6, 7. Sobotni Urban Market.
8. Mrożone jogurty stały się naszą nową miłością. Macie może przepis?
9. Plaża w dzień.
10. Plaża w nocy.
My week, in photos - 39.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. właśnie tak mi się wydawało ,że cię widziałam na urbanie,ale gdzieś poszłaś i potem już cię nie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde? oj szkoda, trzeba bylo krzyczec!!!:)

      Usuń
  2. czy ja na 2 ostatnich zdjęciach widzę Powiśle? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak to teraz moja miejscowka:) jestes stad stara?:)

      Usuń
    2. :D żyję po drugiej stronie mostu ;)

      Usuń
    3. oooo, to blisko! my od czwartku idziemy do przedszkola po Twojej stronie mostu :)

      Usuń
  3. Piękna ta Wasza plaża! Muszę z Was wziąć przykład dziewczyny. KONIECZNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mrozony jogurrtttt ...uuuuuuwielbiam , z płatakami migdałow !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaga jakie stylowe buty,super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem (normalny outfit to rajtki i koszulka) musi jakoś wyglądać :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...