16 kwietnia 2013

My week, in photos - 38.

Coś dużo mnie w tym tygodniu, ale brałam udziałam np. w Dior Backstage Stories więc polaroidami muszę się pochwalić! Za oknem mamy mnóstwo słońca zatem poranki spędzamy z Jagą na placu zabaw, dzisiaj rano obudziła mnie krzycząc mamusia, wstawaj! słonko świeci! Jest fajnie, brakuje mi tylko kwiatów na balkonie.





1. Piątkowe popołudnie.
2,3. Moje polaroidy.
4. Dzielnia.
5. Klatka w kamienicy, mojej!
6. Jeden piksel.
7. Sklep - supersam, są nawet buty w nim.
8. Babuszka ze słonecznej ławki - fanka Tweety'ego.
My week, in photos - 38.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Też miałam iść na DBS ale nie mogłam wyjść wcześniej z seminarium, ach ten licencjat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz ładny makijaż na 6 zdjęciu :D A Pani na tej ławce to chyba troszkę przysnęła :) Urocza Babuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona spała jakieś 2 godziny:))) dziękuję:*

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Babcia jest MEGA!! Super foty,dosc interesujacy tydzien :) Lubie Twoj blog,OBSERWUJE :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...