4 kwietnia 2013

Kolejna fuksja, którą uwielbiam! Shiseido Perfect Rouge, RS320.


Shiseido Perfect Rouge w odcieniu fuksji (RS320) to kolejna różowa pozycja wysoko zajmująca miejsce w mojej kosmetyczce. I jedna z ulubionych - przecież wiecie jak uwielbiam takie kolory! Shiseido Perfect Rouge to pomadka wygładzająca do ust, natychmiastowo nawilża oraz zapobiega efektowi suchych i popękanych ust. Gładko się rozprowadza i trwale przylega do warg. Zawiera formułę Hydro-Wrap Vitalizing DE, która dodatkowo dostarcza ustom substancji nawilżających. Produkt był testowany dermatologicznie.



Maślana, ropzływająca się - dlatego też najlepiej nakładać ją pędzelkiem - lubi wypływać poza kontur, ale gdy już ją zaaplikujemy - dokładnie trzyma się swojego miejsca dość długi czas. Dobrze nawilża - moje usta w chwili robienie zdjęć były mocno spierzchnięte (wciąż jestem chora), czego nie widać na zdjęciach. Waga pomadki to 4 gr, opakowana w czarny plastik z logo marki.


Szminki Shiseido dostępne są w trzydziestu odcieniach (!), moja fuksja jest przepięknie napigmentowana i dobrze się nosi - muszę przyznać, że dopiero od niedawna odkrywam kolorowe kosmetyki marki Shiseido i oceniam je bardzo pozytywnie. Jak Wam podoba się moja nowa, różowa, kolejna szminka?
Kolejna fuksja, którą uwielbiam! Shiseido Perfect Rouge, RS320.
Czytaj dalej...

35 komentarzy:

  1. Piękny kolor! Tak wiosenny i boleśnie kontrastujący z krajobrazem za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocna:) Ja kolorówkę Shiseido lubię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny, ale zdecydowanie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek mocny i wyrazisty,mam podobny odcień w błyszczyku illamasqua

    OdpowiedzUsuń
  6. Ukochana pomadka Pani Profesor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oddawaj!!!!!! To przecież mój kolor - zwany Siouxie'owym, hehehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, strasznie ubolewam, że mi takie nie pasują;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci w niej do twarzy!
    Shiseido ma super kolorówkę, którą też dopiero co odkrywam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja :D uwielbiam fuksję w każdej postaci! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. będzie moja prędzej czy pózniej...:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiolety bardzo twarzowe dla Ciebie Agatka :)
    Szminka boska .
    Susz pewnie powoduje choroba .Jesli byłas na antybiotyku , tym bardziej to nie dziwi nic ,a nic ...:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki tej firmy. Z fluidem się nie rozstaje - szminek niestety nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję dziewczyny za tyle miłych słów! Cieszę się, że podoba Wam się ten odcień:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor, pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana , jest piękna! ja lubię kolorówkę Shiseido , zwłaszcza limitki 3 cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie kolor jest zbyt intensywny...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja uwielbiam takie kolory , a fuksje to w szczególności

    OdpowiedzUsuń
  20. taką fuksję to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W ciemniejszym świetle podchodzi nawet trochę pod fiolet :) Ja bym w takim kolorze nie czuła się pewnie, ale Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor cudny, ale nigdy bym się nie odważyła zapodać sobie takiego, ale ja to w ogóle mało odważna jestem w temacie makijażu ;) planuję to zmienić, bo mam samej siebie dość z tymi smutasami ciągle takimi samymi! no ale prędzej zrobię wściekle żółte paznokcie niż taką fuksję machnę na usta :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Macałam ją, jednak dla siebie wybrałam RS347 - Ballet :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...