1 kwietnia 2013

Fioletowo.

Anti Bleak to fioletowa propozycja OPI sygnowana nazwiskiem Mariah Carey. Od zawsze takie odcienie kojarzyły mi się z jesienią/zimą - biorąc pod uwage moją lawendową stylizację efekt jesienny jest spotęgowany. Anti Bleak to głęboki, nasycony fiolet - pięknie prezentujący się na paznokciach.



Aplikuje się zupełnie bezproblemowo, kryje już przy jednej warstwie, pędzelek jest wygodny i precyzyjny. Na moich paznokciach lakier wytrzymał trzy dni - po tym casie zauważyłam odpryski, ale myślę, że bardziej spowodowane jest to nierówną powierzchnią mojej płytki (rozdwaja się) niż samym lakierem.


Przyadł Wam do gustu mój fiolet? :)
Fioletowo.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Bardzo ;) Właśnie takiego koloru szukałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor boski! ostatnio polubiłam takie głębokie fiolety. I oczywiście OPI :) u mnie ten lakier wytrzymuje nawet ponad tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  3. chociaż za samą Mariah Carey nie przepadą, kolor jest naprawdę niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor na szczęście przy takiej pogodzie jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie lubię fioletów,ten naprawdę jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny! kocham fiolety :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten kolor za mna chodzi od dawna... co widze go u kogos na blogu to znow pragne go miec!! cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny! uwielbiam takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kolor podbił moje serce :) muszę go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny. Moje paznokcie zdecydowanie potrzebują czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie jesienny, aczkolwiek w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam bardzo podobny z MACa i uwielbiam ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypadł, choć nie przepadam za fioletem w ogóle - ten jest jakiś wyjątkowo uroczy. Szczególnie na tle lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy bym nie powiedziała że taki kolor na paznokciach mi się spodoba :p
    A teraz... zmieniam zadanie w 100% jest śliczny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi lakiery też trzymają góra 3 dni przez to, że płytka mi się rozdwaja :(
    Odcień cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam słabość do fioletów:) A nasycony odcień Anti-bleak przypadł mi do gustu parę tygodni temu, gdy przeglądałam blogi:) Czuję, że prędzej czy później skuszę się na tę emalię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ciemny fiolet i jak tylko napotkam się na ten lakier to napewno go kupię! Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...