9 marca 2013

Zdrowe paznokcie - jak?


Nie wiem czy to za sprawą nadchodzącej wiosny czy spakowania całego domu, a może z braku witamin - moje paznokcie stały się łamliwe, przesuszone, rozdwajające się. Ponad rok temu stosowałam kurację Biotebalem o której Wam pisałam , czas powrócić do niej i czekać na rezultaty. Rok temu byłam bardzo zadowolona i polecałam Biotebal wszystkim dookoła - oprócz paznokci wzmocniy mi się także włosy, teraz do tabletek dołożyłam jeszcze Micro Cell2000 oraz plan wypijania miliona litrów wody w ciągu dnia.


A może Wy macie dla mnie rady - jak sprawić, żeby paznokcie stały się bardziej nawilżone i zdrowe?
Zdrowe paznokcie - jak?
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Polecam wcieranie olejku rycynowego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tej odzywki już co najmniej od roku i nie wyobrażam sobie bez niej funkcjonować, jestem na tak, mimo innych sprzeciwów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama miałam przesuszone paznokcie i ratowałam się balsamem Herby Studio 2x5 do dostania w aptece za niecałe 10 zł? Stosowałam też odżywkę Eveline, ale wiadomo po innych blogach jak z nią było, także nie wiem czy się skusisz ;) Chętnie poczytam rady innych, bo lubię dbać o paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zawsze pomagał z suplementów tylko i wyłącznie Revalid, ale teraz postawiłam na Silicę. Sama się zastanawiałam nad tą odżywką którą pokazujesz ale boję się wszędzie obecnego formaldehydu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremowanie i prawidłowa dieta :). Ja polecam dodatkowo Czosnek Forte (jeśli nie masz problemów ze zbyt niskim ciśnieniem tętniczym krwi).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy z moimi paznokciami jest naprawdę źle to moczę je po 15 min dziennie w lekko podgrzanej oliwie z oliwek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest fajny krem do paznkoci firmy Mavala,był kiedyś "Mariolandzie"ale zamkneli nam:( w Wawie pewnie znajdziesz, ja polecam bardzo, smaruję się płytkę na wzmocnienie i skórki dookoła:)mały słoiczek ale wydajny!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja polecam odżywkę Nail Food z Oriflame. Ma przyjemną postać olejku, wcierana regularnie przez ok 2 tygodnie pomogła mi uporać się z rozdwajaniem, przesuszeniem i łamliwością paznokci i przyspieszyła ich wzrost :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się zdrowo odżywiam i pracuje w rękawiczkach, poza tym moje paznokcie bardzo lubią oleje.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też od kilku dni uzywam tej odżywki do pazurów :) na razie efektów większych nie widzę, ale czekam z nadzieją aż się coś wydarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny artykuł.
    Wróciłam z blogiem. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. jakby ci się przesuszały po niej, to przerzuć się na coś bez formaldehydu - np. olejek z mirrą z Barbry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcieranie olejków pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra jest oliwa z oliwek (już srebrnaLENTI o tym napisała). Ja też lubię wcierać kapsułki GAL z keratyną (bez keratyny w składzie LOL).

    Najlepsze efekty daje u mnie odżywka Eveline i Nail Tek II.

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam tabletki ziołowe Silica- regularne stosowanie naprawdę zapewnie super efekty ;) Lubię też odżywkę od Evelin, chociaż niektórzy mówią,że wysusza paznokcie- ja tego nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...