18 marca 2013

The Impossible.

Ostatnio mnie mniej, ale tylko chwilowo - powoli się urządzamy i zaczynamy czuć jak w swoim domu. Znalazłam nawet czas na pomalowanie paznokci, a to już sukces! Wybrałam The Impossible od OPI - dla mnie bardzo walentynkowy, słodki lakier z drobinkami, gwiazdkami, efektem płynnego piasku oraz błyskiem - ma wszystko, po prostu wszystko.



Okazuje się jednak, że dla mnie jest jednak za dużo efektów specjalnych w jednej buteleczce. Nie czuję się w nim dobrze, mam wrażenie, że gdyby odpuścić efekt piasku albo gwiazki - byłby całkiem porządny. Połączenie tylu elementów daje u mnie wrażenie kiczu, dość eleganckiego swoją drogą. Wydaje mi się, że fajnym rozwiązaniem mogłoby być pomalowanie tylko jednego paznokcia, Impossible nie podbił mojego serca - jako jedyny z kolekcji Mariah Carey okazał się zbyt bogaty i szczerze- nie sądziłam, że kiedykolwiek dojdzie do takiej sytuacji, że gdzieś będzie dla mnie za dużo brokatu!
The Impossible.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. No co Ty! Wygląda jak sorbet truskawkowy, mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak dodać do tego jeszcze gwiazdki?:) Mi akurat żadna się nie trafiła przy aplikacji, ale i tak mam wrażenie, że tego wszystkiego jest za dużo:(

      Usuń
    2. No dobraaa, gwiazdki bym wydłubała ;)

      Usuń
  2. Co za duzo to nie zdrowo,choć kolorek anwet ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba, nawet bardzo ale nie jest to coś czym malowała bym pazury na co dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś ten efekt nie jest do końca w moim guście:(

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się akurat bardzo podoba, jak zresztą cała piaskowa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się podoba:) męczy mnie tylko jego zdzieranie:(

      Usuń
  6. ja go uzywam na stopy ...
    i tam wyglada super ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie na paznokcie u stop .. ha ha ...

      Usuń
  7. Faktycznie efekt wyszedł zbyt "bogaty" i sztuczny. Zdecydowanie wolę czerwień na paznokciach bez brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor, gdyby nie było tych gwiazdek wyglądał by dużo lepiej

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny lakier, widzę już któryś z kolei post z nim w roli głownej i zawsze mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeden pazurek i jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie na szczęście jakoś bardzo bardzo nie podobają się te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie, dużo się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem kicz nie jest zły. Ale to już zależy od okazji :))

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham ten lakier! <3 wygląda świetnie!
    ZAPRASZAMY. http://vickyandsheo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...