25 marca 2013

Stay by night, OPI czyli czarny piasek w akcji.

Na ten lakier czekałam zacierając rączki - czarny z milionem czerwonych błyskotek, a do tego z piaskowym efektem. W blogosferze stał się pożądany - niespotykany efekt przyciągający wzrok.


Stay the Night pochodzi z kolekcji lakierów Mariah Carey - kojarzy się z lawą wulkaniczną, a po wyschnięciu jest lekko chropowaty i matowy. Muszę przyznać, że bardzo podobałaby mi się ta kombinacja także bez efektu piasku - czerń z czerownymi drobinkami wygląda bardzo, bardzo fajnie.



Jeśli chodzi o zmywanie - folia aluminiowa lub baza pod brokatowe lakiery - od lakieromaniaczek słyszałam, że Essence ma taką w ofercie (sama jeszcze nie próbowałam, ale gdy tylko ją spotkam na pewno kupię). Na moich paznokciach możecie zobaczyć dwie warstwy, Stay the Night wytrzymał trzy dni bez odprysków i ścierania. Aplikuje się go wygodnie, do pędzelka nie mam żadnych zastrzeżeń - wysycha bardzo szybko - początkowo jest lśniący, aby po chwili stać się matem - wtedy także wiemy, że nasz manicure jest gotowy. Buteleczka o pojemności 15 ml (dużo, dużo!) w internecie kosztuje ok. 40 - 45 zł.

Jak Wam się podoba czarny piasek? Zachęcone czy nie do końca?
Stay by night, OPI czyli czarny piasek w akcji.
Czytaj dalej...

32 komentarze:

  1. Uhmm, nie za bardzo. Efekt jakby włożyć paznokcie w zasychający asfalt. :) bardzo zimowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki jest faktycznie kolor tych drobinek? W butelce mi się podobają bo sa takie różowo- fioletowe, a piszesz, że są czerwone- takie podobały by mi się mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, u mnie są zdecydowanie czerwone:)

      Usuń
  3. Kolor i efekt fajny, ale nie na wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyny, który mi się podoba z tej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię połączenia czerni z różowym. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. ohh mi się podoba i to bardzo! i dziękuję bardzo za posta bo właśnie mi przypomniałaś że w styczniu zamówiłam sobie 2 buteleczki i całkowicie zapomniałam o nich!!! muszę się upomnieć teraz! :D no i wybrałaś chyba najlepszy kolor! cudoooo!

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy piaskowy lakier, ktory mi sie spodobal!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt bardzo fajny, podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baza pod brokaty jest b. fajna, naprawdę działa.
    Co to za patent z folią aluminiową? Możesz zdradzić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam problem z tymi lakierami.Piaskowy efekt i brokat to dla mnie dwa grzyby w barszczu.Zupelnie nie rozumiem zachwytów bo w moim odczuciu wyglądają tandetnie.Podobnie zresztą miałam z pękającymi lakierami.Mam nadzieję,że szał na nie szybko minie.Całkowicie na to zasługują!Mimo to pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakoś te piaskowe lakiery nie przekonują :(

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wszystkie piaski :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dosyć mroczny kolor, ale efekt niezły :) Zwłaszcza,że przy oddaleniu też widać te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uhh jaki ładny! Może kiedyś się skuszę na jakiś lakier OPI na razie cena mnie zniechęca :(
    PS. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt piasków od Marii jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba taki efekt!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...