13 marca 2013

Revitalizing Supreme - krem pod oczy od Estee Lauder.

Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Eye Balm to wielozadaniowy krem pod oczy, który odpowiada na zmieniające się potrzeby skóry i redukuje liczne główne oznaki starzenia, dzięki czemu skóra wokół oczu staje się bardziej napięta, rozjaśniona i wygląda piękniej.


Krem posiada świetną konsystencję, która jest aksamitnie gładka w dotyku i zawiera wyjątkową mieszankę substancji, które rozpraszają światło zapewniają skórze promienny wygląd. Lekki, a jednocześnie odżywczy krem, łatwo rozprowadza się bez uczucia ciągnięcia lub szarpania delikatnej skóry wokół oczu. Tworzy gładką bazę pod naturalny korektor i świetnie sprawdza się zarówno pod jak i na makijaż, nadając okolicom oczu świeży wygląd. Balsam można stosować raz w tygodniu, jako maseczkę na okolice oczu, która zapewnia dodatkowy zastrzyk natychmiastowego nawilżenia i efekt odmłodzenia. Stosowałam go rano i wieczorem przez półtorej miesiąca - na tyle wystarczyło mi piętnasto mililitrowe opakowanie - po tym czasie zauważyłam wygładzenie, nawilżenie i lekkie rozjaśnienie cieni pod oczami. Zachęcona efektem kupiłam jeszcze jedno pudełeczko - w tej chwili nadal używam balsamu pod oczy dwa razy dziennie z tym, że na noc wklepuję sporą ilość i pozwalam mu wchłonąć się do końca. Moja skóra wypija dawkę nawilżenia bardzo szybko więc właściwie po kilkunastu minutach nie czuję nic na skórze oprócz komfortu.

Muszę wspomnieć także o zapachu i komforcie stosowania - podobnie jak krem do twarzy Revitalizing Supreme tak i krem pod oczy są niewątpliwie jednymi z najbardziej przyjemnych produktów do pielęgnacji twarzy z jakimi miałam do czynienia - delikatny, uspokajający aromat, lekko maślana konsystencja oraz fakt szybkiego wchłaniania sprawia, że stałam się fanką tej linii i z czystym sumieniem mogę polecić Wam ten duet.

Jakie są Wasze ulubione kremy pod oczy? Jestem bardzo ciekawa czy podzielacie zdanie sporej części kobiet, które są zdania iż inwestycja w dobrej jakości kremy pod oczy jest inwestycją na przyszłość?
Revitalizing Supreme - krem pod oczy od Estee Lauder.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Z chęcią bym go wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co używam kremu pod oczy z AA ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej patrzę na skład kosmetyku niż cenę, bo ta się nie do końca równa jakości :) żeby nie było, że przepłacam za same wygładzające silikony, a nic odżywczego na przykład. Ale z pewnością te wszystkie kremy poprawiają nastrój dlatego czasami się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. krem z Liz Earl jest bardzo dobry i przyjemy w aplikacji, ale caly czas szukam tego jedynego, chyba skusze sie na ten zobaczymy czy sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ciekawie, ale chyba na razie nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jak na razie najlepiej się sprawdza Advanced Night Repair, też od Estee :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem wersji naocznej :-), bo sam Revitalising na twarz bardzo mnie rozczarował.
    Jeśli chodzi o ulubieńców po oczki to ostatnio lubimy się z wzajemnością z Benefiance Schiseido i wszystkimi kremami z Lancome :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tą chwilę krem z Pat&Rub jest moim ideałem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na chwile obecną nie używam żadnego kremu pod oczy ale może kiedyś:D
    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z mądrymi kobietami.. trzeba w siebie inwestować i już.. a oczy tym bardziej.. no! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam bzika na pkt skóry pod oczami! ja stosuję inny na noc a inny na dzień, w ciągu dnia jak nie jestem w pracy to jeszcze dosmarowuję, ale nie używam korektora więc mam taką możliwość:) moi faworyci to :
    1)na dzień: Shiseido z lini White Lucency, Galenic Ophycee z niebieskimi algami
    2)na noc Shiseido z lini Bio-permormance na zmainę z linią Benefiance:)
    A o tym z EL ciągle myślę czy by nie kupić, i chyba wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio bardzo chwalę sobie Lierac Diopticream .
    Samruje drugą tubeczkę i bardzo sie lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem docenia osoby dojrzale , zreszta jest dla nich dedykowany :) Pieknie rozswietla , liftinguje , wygladza zmarszczki jak zelazko . Sprawdza sie swietnie na makijaz w ciągu dnia ( lekko wklepujac , zaden tusz sie nie odbija bo krem znika szybko ) i jako maseczka od czasu do czasu .
    Ale faktycznie jest malo nawilzajacy , stosuje pod ta serie serum z Lauder ANR - noc , a na dzien Perfectionist CP+R.
    Efekty ? piekna cera , twarz wygladzona . brak zmarszczek .
    Ale zaznaczam ---doceni to skora osoby dojrzalej bo ma co poprawic i ukryc . Na skorze mlodej efektow moze nie byc stad w sieci sa pozniej negatywne komentarze .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...