2 marca 2013

Perełka z Glossy boxa - róż do policzków Kryolan, Rosewood.


Róż, który dzisiaj chciałam Wam pokazać pochodzi ze styczniowego Glossy boxa - to Kryolan (wyprodukowane dla GB) w odcieniu Rosewood. Właśni taki kolor jest jednym z moich ulubionych, od razu wiedziałam więc, że jak najszybciej muszę go wypróbować i zaskoczenia welkiego nie było - bardzo mi się spodobał. Lekko mroźny, dziewczęcy, ożywiający smutne, jeszcze zimowe poliki.


Aplikuje się bezproblemowo, nie tworząc plam. Na poliku trwa dobrych kilka godzin i jest dobrze napigmentowany - tak na prawdę dwa muśnięcia pędzlem wyczarują zdrowy i świeży wygląd. I jeszcze zdjęcie powiedzmy saute - na policzkach Rosewood.


Cena tego różu to według informacji dołączonej do GB 50 zł/ 2,5 gr. Przupomina mi odrobinę mój ukochany Stunner (MAC), który niestety już stał się wspomnieniem.

Jak Wam się podoba mój nowy, wiosenny ulubieniec?
Perełka z Glossy boxa - róż do policzków Kryolan, Rosewood.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Dla mnie zbyt różowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten kolorek, bardzo delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada super, jednak cena zbija z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor. Pięknie się komponuje z Twoim kolorem skóry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza na Tobie :) Zawsze zastanawiam się, jak duża jest Twoja makijażowa kolekcja, bo prawie codziennie prezentujesz nam coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubieniec z GB! Jest idealny dla takiego bladziocha jak ja. Szczególnie na zimę!

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie nic mu nie brakuje, ale jakiś taki do bólu zwyczajny... mam podobny z Essence i Natural Collection, oba za grosze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, ale mi chyba takie kolory nie pasują, bo miałam podobny z MAC (mocha) i go sprzedałam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wyciągnąć swój i go wypróbwać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wole bardziej pomaranczowe roze...ale ten jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam róż z hiszpańskiej edycji Glossybox. Przypadł mi do gustu choć wydaje mi się,że na mojej skórze nie jest taki trwały. Muszę to zweryfikować:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Dość mocny kolorek , choć całkiem nieźle wygląda na policzku.

    OdpowiedzUsuń
  14. GB trafił i w moje upodobania na polikach, bardzo go lubię i rzeczywiście jeślichodzi o trwałość nie można mu nic zarzucić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo odświeżający kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię ten kolor - dziś mam go nawet na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna - z innej beczki - Ty jesteś jeszcze we Wro, czy już na stałe w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :D Lubię takie chłodne odcienie różu :) Efekt jest rzeczywiście odświeżający :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny odcień ma ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię go, jest fajnie chłodny, nieco zmrożony ;) Zdaje się, że nawet mam już gotową notkę na jego temat :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...