14 marca 2013

Niespodzianka.

Pamiętacie mój post o problematycznym peelingu marki Pat & Rub? Pisałam o zbyt dużej jego tłustości i pozostawianiu śladów w postaci mazi na ciele - co tu duzo ukrywać - nie byłam zadowolona. Kilka dni później odezwała się do mnie drogą emailową przedstawicielka marki i wysłała mi kolejny peeling.


Nie pozostaje mi zatem nic innego jak sprawdzić czy świeży, otrzymany przed chwilą produkt jest taki sam jak poprzednik czy mój kosmetyk był np. źle przechowywany (w sklepie, w domu) i to było powodem jego nieatrakcyjności.

Niemniej jednak odzew ze strony Pat & Rub był dla mnie totalnym zaskoczeniem i bardzo pozytywnie go odebrałam. Za jakiś czas podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat relaksującego peelingu!
Niespodzianka.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Firmy zaczynają liczyć się z blogerami i twórcami internetowymi, bo wiedzą jak wiele dobrego/złego jesteście w stanie zrobić wizerunkowi firmy. :) Ale brawo dla P&R. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło z ich strony,czekam na opinię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego czytałam ostatnio na temat ich kosmetyków :-)
    Może faktycznie trafiłaś wtedy na jakiegoś felera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go właśnie niedawno zdenkowałam i nic się u mnie nie mazało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, firma się postarała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie czekam na aktualizację recenzji :))/E

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego, nigdy nie stosowałam kosmetyków Pat&Rub a jakoś nie jestem do nich przekonana.
    Zapraszam do siebie http://nikolada17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam te same spostrzeżenia co TY, musiałabym spróbować innej wersji, ale poczekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I widać jakie podejście do klientów ma firma:)

    OdpowiedzUsuń
  10. to bardzo miłe ze strony firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak , ta firma trzyma poziom .
    Tylko kurcze ... te ceny są takie nieco mało zachęcające .Same produkty jednak spełniają oczekiwania .

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie:) Czy mogłabyś zajrzeć na mojego bloga? Bd bardzo wdzięczna bo dopiero zaczynam:* happy-soul-forever.blogspot.com Skomentuj a odwdzięczę się na pewno!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. To dowodzi jak się ze zdaniem Pani Agaty liczą;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widać firma dba o klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To się nazywa porządna marka i porządny marketing:) Tak trzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie zdążyłam zużyć w terminie tego masła do ciała z serii rich i ono też zaczęło się mazać - wydaje mi się, że mogłaś mieć właśnie np. przeterminowany kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam az sie pojawi nowa recenzja ;]
    http://stayclassybitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo miło z ich strony, że się odezwali :) Widać, że są profesjonalni i dbają o dobrą opinię :) Czekam na aktualizację :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...