27 marca 2013

My week, in photos - 35.

Spod pierzyny i starty chusteczek rzesyłam tygodniowy raport - co się działo? Jaga chorowała, zwiedzilismy warszawskie szpitale, ja się od niej zaraziłam, szykujemy się do wyjazdu na święta, wyszło słonko, ćwierkają ptaki za oknem. Miło jest.





1. Matka futrzana. Minus dwadzieścia stopni.
2. Domowa robota, moja własna.
3. Podręczna apteczka.
4. Teściowa kupiła.
5,6. Tak właśnie powstają najpiękniejsze zdjęcia - niemalże Elite Model Look.
7. Fajność.
8. Mamy namiot, starym wstęp wzbroniony.
My week, in photos - 35.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Zdrowe szamanie, nie ma to tam to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz miała bajbi?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, juz jedno mam - poprostu jestem gruba.

      Usuń
    2. ahahahahaha, dobre, Agata :D no to dawaj hamburgera, ja go zjem! :)))

      Usuń
    3. Nie oddam - za dobry jest:) to burger z soczewicy i ciecierzycy!:)

      Usuń
    4. Tak myślałam, że bez mięsnej wkładki. Tym bardziej bym zjadła, bo takiego nigdy nie próbowałam :)

      Usuń
    5. :) zawsze miałam wrażenie,że jesteś szczuplutką osobą,może to lustro tak pogrubia:(

      Usuń
    6. az taka szczuplutka nie jestem, ale na tym zdjeciu tak naprawde to niefortunnie dosc zostalam uchwycona:)

      Usuń
  3. namiot rządzi :) ale to dla Ciebie czy Jagi? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Namiot świetny:)lubię te Twoje foto.. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech te namioty z koca w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a na namiocie aż mi łezka pociekła... gdzie te czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszłaś na tej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agata zestw leków standardowy - mój Tymon to samo stosuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze tez zestaw niebawem bede mogla wyrzucic!:)

      Usuń
  9. Powstawanie zdjęć mnie rozwaliło :D Ale i tak osiągasz dobry efekt, więc nie ważne jak ważne, że są dobre ujęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie zawsze tak powstaja, przysiegam:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...