5 marca 2013

My week, in photos - 32.

Spędzam wieczory nad zastanawianiem się jak spakować najpotrzebniejsze rzeczy, przewieźć je do Warszawy - przeraża mnie także rozpakowywanie, układanie, ustawianie. Równo rok temu trafiliśmy do Wrocławia. Tamten tydzień to także 30 te urodziny mojej siostry Anki, próba ugotowania hinduskiego jedzenia, szkoła i pierwsze promyki słońca!





1. Trzydziesty jubileusz.
2. Dahl - zdecydowanie za dużo imbirowy :( Nauczka na przyszłość.
3. Jaga zdecydowanie idzie w fiolety i brązy.
4. Zgoda.
5. Niebieskość! Kocham!
6. Cześć i czołem.
7, 8. Pojawiły się, zmutowane, ale jak twierdzi przemiła Pani z Hali Targowej - bardzo słodkie!


Jak minął Wam tydzień? Zdarzyło się coś ciekawego?
My week, in photos - 32.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. Tulipany są przepiękne!
    A i to niebo ostatnich dni - już takie wiosenne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak długo jesteś jeszcze w Festung Breslau Kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedziela wyjazd juz:(
      a we czw praucjesz?

      Usuń
    2. o kurcze, strasznie szybko ;/ my mamy jakiegoś pecha do tych spotkań we Wrocławiu - od stycznia nam się nie udało. w ogóle szkoda, że już uciekacie, miałam nadzieje, że może uda nam się jeszcze parę razy zabrać laski na plac zabaw koło teatru.
      siedzę teraz do piątku w domu ze strasznym grypskiem, dopiero w sobotę idę do pracy. ;/

      Usuń
    3. no to zobaczymy sie w kwietniu jak bede we Wro! albo w Wwie:) jesteś chora czy malucha?

      Usuń
    4. Ja. To wydlij mi adres na priv- jak mozesz to jak najszybciej, jeszcze wroclawski ;)

      Usuń
  3. Ciekawe zdjęcia,bardzo lubię tego typu posty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje posty tego typu :) Jaga ma boską czapkę! To z pantuniestał? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza sie:) poczatkowo byla czapka taty, ale teraz Jaga odziedziczyła:)

      Usuń
  5. 1 zdjęcie- są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo, mają piękny kolor!

      Usuń
  6. Tulipany - cudowne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam "Twoje tygodnie":) Z niecierpliwością czekam na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie posty :) truskawki oh chce juz lato <3

    OdpowiedzUsuń
  9. truskawki... nie rób ochoty :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tu zaglądać, week in photos - świetny pomysł :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne tulipany :) Widzę, że Jaga dobiera się już do kosmetyków? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm...truskawki...tez się na nie skusiłam, ale jednak smaku prawdziwych truskawek im brakowało :(

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, zjadłabym truskawki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Tulipany są cudowne. Już od wczoraj żółte goszczą u mnie na stoliku ( wczoraj urodziny ) . Dziś kolejny bukiet tym razem czerwonych. Mają na mnie zbawienny wpływ :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...