3 marca 2013

Motyle, róż, lawenda i Mariah Carey - dużo słodyczy od OPI.

Dwa odcienie wpisujące się w kolekcję Mariah Carey (piosenka, która kojarzy się z dzieciństwem i wyjazdami na obozy harcerskie - nawet chyba o ile pamięć mnie nie myli znalazła się w moim repertuarze w Mini Playback Show organizowanym na każdym obozie, w każde wakacje...) - A Butterfly Moment i Pink Yet Lavender początkowo wydawały mi się zupełnie nie z mojej bajki - perłowe wykończenie Butterfly mogło okazać się zdradzieckie i wyglądać kiczowato. Na szczęście, nic takiego nie zauważyłam - jestem nawet zdania, że wygląda całkiem porządnie!


Pink Yet Lavender natomiast wygląda świetnie zarówno solo jak i w duecie - srocza osobowość podpowiada mi, że przecież kocham wszystko, co błyszczy, miga i się świeci więc jest w moim stylu - nie codziennie, raz na jakiś czas - tak, aby się nie przejadł.



Takie samo połączenie tych dwóch lakierów możecie obejrzeć u Oli z belleoleum - Ola jednak zbrokatowiła jedynie jeden paznokieć, ja poszłam na całość!


Butterfly Moment mam zamiar nosić także bez żadnych wspomagaczy, jest tak ładny i delikatny iż powinien być tym jedynym w manicurze. Kusi mnie czarny lakier i nowa błyskotka, może próbowałyście takiego połączenia?
Motyle, róż, lawenda i Mariah Carey - dużo słodyczy od OPI.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. wszyscy się nimi chwalą a ja ich nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wszyscy jak jeden mąż łączą ze sobą te dwa kolory! :D Efekt rzeczywiście bardzo ładny, ale sam ten motylkowy podoba mi się bardziej :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne lakiery! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dziewczyn łączy obydwa te lakiery. Pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają razem. ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się w połączeniu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy tak samo je łączą :D Coś w tym musi być.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nawet , ale mnie te kolory nei powalaja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już kilka razy takie zestawienie i bardzo mi się ono podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny efekt, natomiast ja wolę zdecydowanie matowe wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne to zestawienie, bedzie pasowało do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Subtelnie rzuca się w oczy :) Niesamowity efekt :) Połączenie dekikatnosci z ekstrawagancją :]

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny mani, uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie,z resztą oba kolory cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne:) Kocham OPI:) wczoraj zakupiłam 4 miniaturki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem szczerze, że w duecie bardziej mi się podobają niż osobno :-) Bardzo fajny efekt mimo,że nie jestem sympatyczką błyskotek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny duet :) ale nie wiem czy butterfly moment nosiłabym solo...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...