5 marca 2013

Mój pierwszy piasek.


Wyobrażacie sobie lakier do paznokci, który w świetle mieni się jak drobiny potłuczonego szkła? Oprócz tego zawiera holograficzny brokat, drobinki imitujące piasek oraz jest niebieski. Do lakierów z piaskowym efektem byłam nastawiona sceptycznie - byłam wręcz pewna, że nie przypadną mi do gustu... oczywiście, że się myliłam!


Get Your Number z kolekcji Mariah Carey (w Polsce 42 zł/15 ml) wysycha momentalnie w chwilę po aplikacji, najpierw wygląda jak zwykła emalia, by po chwili zmatowieć i stać się lekko chropowatym - sprawia niesamowite wrażenie! W zależności od kąta padania światła - widać w nim co innego - niespotykany efekt, jakby troszkę zmrożony.


Get Your Number po czterech dniach od aplikacji, odcień lekko zbladł, ale w myślę, że w główniej mierze spowodowane jest to faktem iż przez weekend myłam ręce środkami dezynfekującymi itp. Nie zauważyłam natomiast żandych odprysków - jedynie lekkie ścieranie końcówek. A proces zmywania? Za pomocą zmywacza do paznocki i wacika chwilę się pomęczymy - podobnie jak przy zmywaniu brokatu.


Co myślicie o lakierach z efektami specjalnymi? O ile skórzane, welwetowe czy kawiorowe mnie nie porywają tak piaskowe owszem!
Mój pierwszy piasek.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe jest to wykończenie, wygląda niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier jest śliczny, tak jak i to piaskowe wykończenie. Mnie się jeszcze kawior podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek zabójczy!:)też myślę nad piaskowacami:)jakiś szał zapanował na lakierki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wygląda! choć za OPIkami nie przepadam, to chyba sobie taką jedną sztukę sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, ale niestety przy tego typu lakierach często trzeba nałożyć więcej niż jedną warstwę, aby efekt był ok. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się efekt, ale jestem zbyt leniwa do zmywania, żeby sobie takie cudo sprezentować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdę mówiąc w buteleczce nie porywa mnie wcale, ale efekt na paznociach - wow! Robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny i do tego w moim ulubionym lakierowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny efekt, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt i przede wszystkim piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lakier wyglada bosko! Mam wielka ochote dotknac Twojego paznokcia i pomacac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię to wykończenie- jest jednym z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt świetny,choć kolor wybrałabym inny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mnie właśnie tylko welwetowe, ale trzeba przyznać że niebieskie ładniej się prezentuje od czarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny jest, trochę jak rosa na niebieskim kamyczku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten akurat mi się nie podoba, ale inne wersje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja na swój nadal czekam i tracę nadzieję, że kiedykolwiek dotrze :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam też inne wersje kolorystyczne, ale ta jest chyba najładniejsza :) Chociaż nie wiem, czy bym się dobrze czuła z takim kolorem na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...