8 marca 2013

Maybelline, Tint do ust w odcieniu Endless Ruby.


Według producenta Super Stay Tint Gloss jest przeznaczony dla kobiet, które szukają wyjątkowego połączenia intensywności koloru szminki oraz lekkości połysku błyszczyka oraz oczekują, aby kolor wtapiał się w usta nadając im długotrwały kolor i wibrujący blask bez wysuszania. Tint ma nadawać intensywny i soczysty, wielowymiarowy efekt. Ma być świeży, lekki, nie wysuszać, a aplikacja ma być przyjemna i doskonale pokrywać usta.


Dostępny w ośmiu kolorach - mój Endless Ruby to piękna czerwień, która wtapia się w wargi i nie wysusza ich, jest zupełnie niewyczuwalny. W przypadku mojego odcienia należy uważać bo z racji płynnej konsystencji może się odrobinę wylewać poza kontur ust. Maybelline obiecuje, że trwałość może wynosić nawet 10 godzin - niestety trzy - cztery godziny to wynik przy moich ustach. Mimo wszystko bardzo mi się podoba i chętnie go używam - jest trwały i ma piękny odcień, przystępną cenę (ok. 25 zł) i jest niewyczuwalny - naprawdę!


Jestem na tak i szczerze - bardzo chętnie wypróbuję tint w odcieniu różu!
Maybelline, Tint do ust w odcieniu Endless Ruby.
Czytaj dalej...

39 komentarzy:

  1. łał pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatka, bardzo pasuje Ci ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kolor,bardzo Ci pasuje, dla mnie też byłby idealny muszę się rozejrzec za nim:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pasuje Ci taki kolor :) muszę przyjrzeć się temu tintowi, bo ostatnio rozczarowałam się Apocalips z Rimmela i mam ochotę na coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo do Ciebie pasuje, odcień oczu od razu wygląda bardziej granatowo i przejrzyście

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje usta w ciemnych odcieniach ;)
    Fajny kosmetyk tylko nie lubię takich aplikatorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest i idealnie Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim ostatnim odkryciem jest Tint od Bell. Kosztuje 10 zł, a trzyma się naprawdę długo. Zawiera barwik trwale koloryzujący usta. Dopiero make-up re-mover może go "ściągnąć". Wypróbuj koniecznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor. Ze wszystkich stron jestem ostatnio bombardowana tym mazidłem, więc chyba czas się na niego skusić, ale najpierw muszę obczaić dokładnie wszystkie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje usta są stworzone do mocnych kolorów !
    pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wczoraj przyglądałam się im w drogerii :)) Ale chyba po jednego wróce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda i bardzo Ci pasuje, a różiks chętnie zobaczę u Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem zakochana w tej serii ;D /E

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się z mamą ostatnio nad tym produktem, ale żaden kolorek nam nie odpowiadał:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusił mnie ostatnio w Rossmennie ten tint, ale się powstrzymałam i odłożyłam z powrotem na półkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam tint ale z Bell w numerze 4 i jestem z niego mega zadowolona! Ma przepiękny kolor, a do tego trzyma się na ustach przez cały dzień (dosłownie!). Oczywiście z czasem kolor traci na intensywności, jednak wciąż jest na ustach :) Dla mnie to zdecydowany hit!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :) Też przymierzam się do zakupu tego produktu tylko inny odcień. Natomiast Tobie świetnie pasuje ten kolor :) Wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałam na dzień kobiet ten najczerwieńszy :)
    Ale póki co średnio jestem zadowolona z działania...

    OdpowiedzUsuń
  20. Pasuje Ci taki odcień czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z moimi wynikami przy stosunkowo trwałych szminkach powiedziałabym, że 4 godziny to i tak całkiem przyzwoity wynik. I kolor pięknie się na Twoich ustach prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba nie mój kolor, jednak tobie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi w tym kolorze byłoby źle, ale Tobie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. W takich kolorach bardzo dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię ciekawe opakowania - to zdecydowanie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio się nad nim zastanawiałam:) Kolor przypadł mi do gustu, ale drogeria, w której byłam, nie słynie z zabezpieczania produktów, więc po lip tinta przejdę się do Hebe;)

    Świetnie prezentuje się na Twoich ustach i fantastycznie ożywia twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolor ust świetnie podbija Twoją tęczówkę :))

    http://whitemakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ładny ten kolor :) Dobrze ci w nim!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ale Ci łaaaaaaaaaaaaadnie!!!!
    u mnie też siedzą ok 3h.

    OdpowiedzUsuń
  30. to chyba jeden z piekniejszych odcieni tego kosmetyku :) czuje sie skuszona

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda kusząco i ma fajny pędzelek :D Jestem bardzo ciekawa różu, zwłaszcza jasnego, bo ten kolor jest troszkę za ciemny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna soczysta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...