29 marca 2013

Lentilki.

Pamiętacie lentilki? Jedno z fajniejszych wspomnień z dzieciństwa i dzielenie się kolorami? Przypomniałam sobie o nich wczoraj kiedy to do domu wrócił Tomek i przyniósł mi prezent (czasami fajnie być biedną i chorą?) - trzy kolorowe i mega optymistyczne lakiery do paznokci, które na paznokciach wyglądają własnie jak czekoladowe pastylki z dzieciństwa!

Nails in Daydream (różowy), Nails in Valley (zielony) oraz Nails in Bees Knees (żółty) to propozycje marki TopShop - emalie zamknięte w prostych buteleczkach z kropkowaną zakrętką. Pędzelek jest wygodny, lakiery kryją już przy pierwszej warstwie, żółtemu jednak na wszelki wypadek podarowałabym dwie.



Czujecie wiosnę?! Na dodatek jest już słońce, robi się coraz cieplej - aż chce się żyć, wychodzić na dwór, coś zmieniać! Niesamowite jest to, że wystarczy kilka promieni słońca i dostajemy ogromego kopa energii.




Niestety jeśli chodzi o dostępność - tylko Warszawa (Złote Tarasy) lub ewentualnie zamawianie z Anglii, co przy samych lakierach nie jest zbyt opłacalne. Trwałość jest całkiem w porządku, moje wcześniejsze lakiery Topshopu wytrzymywały około trzech - czterech dni.

Lentilki.
Czytaj dalej...

36 komentarzy:

  1. zółty bardzo mi się podoba. Właśnie poszukuję idealnego żółtego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słitaśnie wyszło - jak mała dziewczynka. Podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lakiery Topshop fajnie się trzymają i mają sporo fajnych kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory lakierów z TopShop zawsze przyciągały moją uwagę, ale bałam się o ich jakość. Przy następnej wizycie już nie będę się wahać i przygarnę kilka ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. też sobie tak zrobiłam ostatnio blogerskimi lakierkami z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie kosmetyki TS, podczas ostatniego pobytu w W-wie kupiłam kredkę do oczu. Kolor i miękkość jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielony bardzo mi się podoba. Chociaż pewnie zrobiłby z moich dłoni łapy topielca :) Ale co z tego - podoba się i już :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pozytywnie wygladaja;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne energetyczne kolory! Ja chcę wiosnę.....idę malować paznokcie na różowo/koralowo - a przy okazji polecam Inglot 360 :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie mocno lentilkowe *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wszystko wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam, aż mnie naszła ochota na słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie właśnie śnieg pada i zero słońca :(

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, ja chyba jadalam inne lentilky:) ale lakiery swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziachne ;))

    U mnie też dzisiaj kolorowo - zapraszam - to chyba kolor w sam raz dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lentilki...ale mi przypomniałaś :) A lakiery świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolory :) I super faceta masz moj zapewne byprzyniosl mi tylko czekolade :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądają takie kolorowe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo czesto wzdycham do lakiero TS, szkoda ze sa tak kiepsko dostepne

    OdpowiedzUsuń
  20. Żółciaka bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super :) I w połączeniu fajnie wyglądają i pewnie każdy kolor oddzielnie też się dobrze prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj tak te kolorki są super, lubie takie żywe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...