10 marca 2013

Lektura na niedzielę - 63.

Mam słabość do pięknych zdjęć, ludzi, atmosfery. Karl Lagerferd po raz kolejny stworzył widowisko - kolekcja marki Chanel na jesień/zimę 2013/14 została odsłonięta! 5 marca 2013, Grand Palais w Paryżu - w centralnym miejscu wybiegu widać olbrzymią makietę kuli ziemskiej, na niej natomiast flagami oznaczono miejsca, w których znajdują się butiki i sklepy Chanel na całym świecie. Mam kilka zdjęć, wybrałam te, które mi najbardziej zapadły w pamięć i sprawiły, że mam chwilową ochotę na...jesień!







Zoom na makijaże - czarne kreski i dużo złota, mroźne policzki i naturalne usta oraz pięknie zaznaczone brwi. Poproszę cały zestaw.



Lektura na niedzielę - 63.
Czytaj dalej...

4 komentarze:

  1. Super zdjecia!

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna ciekawa scenografia:) Chociaż wciąż mam w pamięci ten piękny zaczarowany ogród:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karl Lagerferd czarodziej pokazów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaz niesamowity i widowiskowy :) Ale co do samych stylizacji - nie zachwyciły mnie..Natomiast makijaż mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...