11 marca 2013

Diorshow Iconic Overcurl Mascara - jestem na tak!

Tusze do rzęs to produkty, których używam czasami, zdaję sobie sprawę, że dla wielu z Was jest to podstawa makijażu - u mnie jest ważna podczas specjalnych okazji, wyjść, czasami w ciągu tygodnia. Diorshow Iconic Overcurl Mascara dzięki połączeniu specjalnie wyprofilowanej szczoteczki z formułą wzbogaconą o polimery K, maskara zapewnia efekt wyraźnie wydłużonych i podkręconych rzęs a zawartość oleju abisyńskiego wzmacnia je i odżywia.


Dzięki niej możemy uzyskać spektakularny makijaż oczu - rzęsy są gęste i mocno podkręcone. Aplikacja nie stanowi problemu, a sam tusz nie osypuje się i nie tworzy efektu pajęczych nóżek.


Wybrałam odcień czarny, który doskonale sprawdza się zarówno w makijażu dziennym jak i wieczorowym - trwa przez cały dzień bez uszczerbku i z pomocą sephorowego płynu do demakijażu ściąga się go przyjemnie. Na zdjęciu możecie zobaczyć jedną, delikatną warstwę - przy drugiej tworzy przepiękną firankę.


Mascara Diorshow Iconic Overcurl o pojemności 10 ml kosztuje 145 zł. Czytałam opinie na KWC (same pozytywy!) oraz przeprowadziłam wywiad środowiskowy wśród znajomych - wiele dziewczyn porównuje go do koronkowej Heleny Rubinstein, a nawet uważa, że jest od niej lepszy. W Sephorze można czasami dostać próbkę tuszu więc jeśli czujecie się zachęcone - koniecznie spróbujcie!
Diorshow Iconic Overcurl Mascara - jestem na tak!
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. mam ogromną na niego ochotę! mam nadzieję, że będzie jeszcze na lotnisku jak będę lecieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh! ja też jestem na tak! i też jestem ciekawa, ale ne mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jaka szkoda, może Ci odskrobię odrobinę?:)

      Usuń
  3. Ciekawe..jestem bardzo zainteresowana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój benefit na wykończeniu i ciągle słyszę o Dior...oj kusi kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli lepszy od Helenki to może się skuszę, u mnie Helunia nic nie robi, jeno barwi rzęsy, złośliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz jak tusz,ale opakowanie ma cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. za tą cene się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razię męczę tradycyjnego Diuorshowa :) Potem chyba spróbuję pytona HR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehhhh mam jeszcze zapas tuszu a tak kusi...

    OdpowiedzUsuń
  10. Diorowi jestem wierna od kilkunastu lat i nie ma sobie równych, polecam wszystkim, warto inwestować

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie zrecenzowałam "zwykłego" Iconica, i myślę, że jest genialny, ale ta nowa wersja też mnie kusi, oj! :) poluję jeszcze na Chanel Le Volume, więc pewnie któryś z nich kupię pierwszy :) uwielbiam kosmetyki Diora

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mecze obecnie dwa tusze, więc o kolejnym nie myśle :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dostałam próbeczkę! mam swojego ulubieńca, ale tej jestem ciekawa!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próbowałam jeszcze, ale próbką nie pogardziłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  15. używałam nie zachwycił mnie niestety...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena troche wysoka, ale efekt wydaje się być bardzo dobry :) Lubię tak wyprofilowane szczoteczki, są najbardziej skuteczne w zagęszczaniu rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham tusze,kiedyś może sie na niego skusze;)Aż nie czuje jak mi się rymuje;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...