4 marca 2013

Cherie Bow, Dior - kolejna odsłona wiosny!


Zdaniem projektanta Tyena różowy to „najdelikatniejszy z kolorów”, barwa „szczęścia i kobiecości” - zgadzacie się? Kolekcja Cherie Bow marki Dior nawiązuje właśnie do tego odcienia, w ofercie znajdziemy jednak również 3 Couleurs Smoky w odcieniu Smoky Rose. Niezwykle delikatne i pięknie migoczące na oku...


Jany beż, odcień nude - z moją skórą stapia się rewelacyjnie oraz odrobina blasku - doskonały do dziennego makijażu lub wieczorowego, wystarczy dodać czarną kreskę i wytuszować rzęsy.


Na oku trwają niemalże cały dzień, brokat nie wędruje po całej twarzy - jak możecie zauważyć - całość wygląda bardzo naturalnie i delikatnie. Czuję się w nich bardzo dobrze, na zdjęciach efekt jest widoczny bez użycia bazy.



Jestem bardzo ciekawa jak czujecie się w tak delikatnych kolorach na powiekach?
Cherie Bow, Dior - kolejna odsłona wiosny!
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Ładne kolorki posiada ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie nie umiem się malować, więc żeby sobie nie zaszkodzić, tylko takie goszczą na moich oczach (jeśli w ogóle). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się czuję doskonale! Świetne są te cienie, miałam okazje je raz wypróbować i zastanawiam się nad kupnem :) Ale tu dawno nie zaglądałam, dziś nadrabiam, ściskam Agatko mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny zestaw. Szczególnie ten błyszczący róż prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczący cień jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzienniak-ideał - świetny zestaw :) Ja właśnie takie lubię i czuję się w nich najlepiej, choć lubię jeszcze dodawać ciemnobeżowy cień w załamaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. lepiej powiedz skad takie piekne rzesy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie na co dzień na uczelnię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory piękne,lubię takie delikatesy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wygląda, bardzo subtelnie

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię delikutaski tak na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda niesamowicie. Pięknie stopił się ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się :) taki delikatny szampański róz w stylu YSL:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladne kolory, uwielbiam takie!! Zazdroszcze takiej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. do tej pory jakoś mogłam żyć bez takich kosmetyków, ale w tych cieniach się zakochałam..pierwszy raz coś "muszę mieć" :) w życiu bym nie wiedziała o ich istnieniu, gdyby nie TY :) :):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...