30 marca 2013

Body Lift Cellulite Control, Clarins - nowość do walki z cellulitem.

Body Lift Cellulite Control marki Clarins to nowość w walce z cellulitem - dopiero pojawiającym się lub tym znajdującym się w początkowej fazie. Przyszła wiosna, pokazywałam Wam już jak skaczę dzielnie na skakance, pisałam o zmianie żywienia w naszym domu - poszłam krok dalej i będę wmasowywała w siebie preparaty ujędrniające. Nie wiążę z nimi nadziei absolutnej, gdyż jestem świadoma faktu tego jak działają: bez diety i ćwiczeń niewiele pomogą.



Lekkie mleczko ma działanie ujędrniające, nawilżające, orzeźwiające, wygładzające - po kilku użyciach mogę stwierdzić, że skóra naprawdę jest wygładzona - więcej szczegółów będę mogła zdradzić dopiero po skończeniu całej buteleczki. Clarinsowy specyfik jest termoaktywny i powoduje efekt kostki lodu na ciele - może być to dla części z Was coś, co dyskwalifikuje kosmetyk - ja jednak wolę mróz niż efekt rozgrzewający, który na mojej skórze jest zawsze ekstremalny i powoduje strach w oczach oraz pieczenie pupy.


Jestem bardzo ciekawa jakich kosmetyków ujędrniających, wygładzających używacie?
Body Lift Cellulite Control, Clarins - nowość do walki z cellulitem.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. ja stosuję Elancyla i Collistara ale na Clarinsa też się zapatruję:)a wczoraj nałożyłam bandaże Dermomask:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także się zapatrywałam na ten produkt, ale nie mogłam się zdecydować ;) Chyba po Świętach się po niego wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam takie pytanie, wypróbowalas juz moze nowy podkład Maca- mineralize moisture? Nie mogę się zdecydowac czy go kupic czy nie... ;) kusi mnie tez Guerlain- parure de lumiere.... Próbowalas go moze?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam Nivea Q10 żel i serum :)
    Peelingi i masła z daxa ( te w wersji kokos + czekolada )
    Kiedyś używałam też tołpy serum drenujące i bardzo go sobie chwaliłam.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja coraz częściej wcieram w skórę różnego rodzaju olejki:) Nie przepadam za efektami termicznymi, a drogeryjne preparaty przeznaczone do ujędrniania strategicznych partii ciała zazwyczaj fundują nam tego typu atrakcje.

    OdpowiedzUsuń
  6. I’ve wanted the surgery for years, but always found reasons not to have the surgery. When I found out I needed the hysterectomy, I figured now or never for the Body Lift . Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, mogłabyś napisać jak sprawdził się kosmetyk po zużyciu całej butelki? Zastanawiam się nad zakupem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...