9 lutego 2013

Wiosna u Diora: Twin Set w odcieniu Ballerina Pink.


O bardzo różowej kolekcji Dior - Cherie Bow wspominałam Wam niedawno, w perfumeriach chwilkę temu pojawiły się słodkie róże przełamane szarością oraz czernią - pokażę Wam pierwszy różowy cień w moim życiu i takąż samą kredkę do powiek - 840 Ballerina Pink.



Diorowy wynalazek to Twin Set - jedna strona służy do nakładania cieni o gęstej, satynowej lub mieniącej się formule. Po drugiej stronie znajduje się gąbka do rozcierania, nasączona rozświetlającym pudrem, który wzmacnia połysk koloru. Jeden odcień, a dwa makijażowe efekty, które można stopniować bez końca. Spojrzenie może być lekko rozświetlone, przydymione lub bardzo ekstrawaganckie - na moich zdjęciach możecie zobaczyć wersję numer jeden czyli dzienne rozświetlenie.


Aplikacja cienia jest bardzo prosta - faktycznie gąbeczka spełnia swoją rolę doskonale, a od nas samych zależy jak dużo pyłku pojawi się na naszych powiekach. Trwa na oku, bez osypywania się i zbierania w załamaniach prawie cały dzień - a odcień? Dość kontrowersyjny, ale moim zdaniem wspaniale poprawia nastrój - czułam się w nim naprawdę bardzo dobrze. Tym słodkim, różowym postem pożegnam na parę dni posty o cieniach do powiekach bo obawiam się, że mogły odrobinę Wam się przejeść.

Kolekcja wiosna 2013:Cherie Bow marki Dior dostępna jest w perfumeriach od lutego.
Wiosna u Diora: Twin Set w odcieniu Ballerina Pink.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. cześć, słodka.

    róż na oczach to jednak BARDZO nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety i ja się pod tym podpisuję:/ niemniej jednak ta nowa kolekcja mi się bardzo podoba:)

      Usuń
    2. U mnie też odpada. Zazwyczaj daje to taki niezdrowy efekt na buzi.

      Usuń
    3. ekhem, Agatko, wybacz czepialstwo, ale w tytule nie powinno być apostrofa :P

      Usuń
    4. Spoko,dzięki-nie uznaje tego za czepialstwo:)

      Usuń
  2. Ciekawy wynalazek, ale nie mój kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie. :) Szkoda, że nie mogę sobie pozwolić na nic z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo fajnie. Ładna kreseczka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za różem na oczach ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci w tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba cien ale kredka już nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to masz coś fajnego na usteczkach ?;>

      Usuń
    2. Pomadki nawilzajaca, nie pamiętam jaka wzięłam:(

      Usuń
  8. kurcze... nie przypuszczalam ze tak rewelacyjnie bedzie na oku wygladal ...
    super...

    OdpowiedzUsuń
  9. dosyć ciekawa rowiązanie z takim aplikatorem, kolor nie dla mnie, ale u Ciebie super wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny produkt a kolor słodki;)cena zapewne powala na kolana

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek ładny :) jednak u mnie róż na powiekach nie sprawdza się :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę zajrzeć do Douglasa i pomacać te wszystkie nowości, Kolorek fajny i aplikacja genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nie wiem .
    Róz na ustach , róż na poliku , ale juz róz na oku średnio jak dla mnie .
    Dużo ladniej Ci w kobaltowym i w fiolecie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Już miałam psioczyc na te kredke ale teraz muszę odszczekac i dokupić jeszcze jedna..może dwie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam, że to do ust :D. Co prawda nie jestem przekonana do różu na powiekach, ale tobie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. czasami daje ciut różu na oko :) potrafi czynić cuda. Bardzo fajna rzecz i fajny odcień

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie to wygląda :) Zdecydowanie wolę róż na powiekach u brunetek i szatynek niż u blondynek :) Dlatego sama takiego koloru nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...