4 lutego 2013

Post: Chwalipięta.


Moje długowyczekiwane cienie marki Fyrinnae przyleciały właśnie z daleka - właśnie przed chwilą odebrałam je z poczty! Zamówiłam 9 miniaturek (jedną dostałam gratis) - wszystkie zapowiadają się pięknie i już nie mogę doczekać się jutra, gdy się za nie zabiorę ja i moje pędzle.



Każdy z cieni kosztował 2, 25 dolara, pełnowymiarowe opakowanie to 6,25 dolara. Mini opakowanie zawiera 1/3 łyżeczki sypkiego cienia, na zamówienie czekałam około dwóch tygodni. A już jutro postaram się wrzucić dla Was pierwsze swatche!
Post: Chwalipięta.
Czytaj dalej...

36 komentarzy:

  1. Wyglądają niesamowicie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladaja jak jakies skarby! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają jak jakieś magiczne pyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda niewidy, czekam na swatche!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerń i złoto przepiękne, czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam firmy, czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają wspaniale, czekam na swatche.

    OdpowiedzUsuń
  8. Intryguje mnie granat - z myślą o kreskach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ALE PIEKNOŚCI, CZEKAM NA POST Z MAKIJAŻEM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają ciekawie, czekam na swatche i makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No wygladaja cudnei ciekawa jstem jak na oku sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają przepięknie! Już się nie mogę doczekać swatchy i efektu na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudnie wyglądają... makijaż szybciutko rób! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o maaaaammmmooooo gdzie je zamawiałaś? czekam na swatche ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękności ! Czekam z niecierpliwością na jutrzejszą notkę !

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na swatche, sporo piękności tam widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę się doczekać razem z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zieleń i fiolety wyglądają zachęcająco:) Jestem ciekawa, jak się spiszą w akcji:) Czekam na relację;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, wyglądają bajecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne kolory, swatche mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wyglądu przypominają mi brokat na paznokcie, niesamowite kolory :) Jestem strasznie ciekawa,jak będą się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolory... :) NIe mogę się doczekać swatchy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...