1 lutego 2013

OPI, My Very First Knockwurst

My Very First Knockwurst z kolekcji Germany to stonowany chłodny jasny róż z kropelką beżu, podpatrzyłam go u Agi (White Praline) u której wyglądał prześlicznie. Na moich zdecydowanie bardziej krótkich paznockiach efekt jest odrobinę inny, ale i tak bardzo mi się podoba! Do tej pory niespacjalnie dobrze czułam się w kremowych konsystencjach, ale ten OPI sprawił, że chętnie wypróbowałabym jeszcze coś z niemieckiej kolekcji.



Niewątpliwą zaletą jest duży pędzelek - na mojej płytce wystrczyło jedno pociągnięcie - lakierem został poktyty cały paznokieć. Manicure tworzy się więc sprawnie, szybko i przyjemnie - z pomocą wysuszacza w parę chwil po aplikacji mogę obierać ziemniaki :).


Co myślicie o kremowych lakierach? Zawsze uważałam, że w przypadku takich emalii powinno się mieć płytkę bez żadnych problemów - moje paznokcie ostatnio bardzo się rozdwajają (czy to czas, aby sięgnać po Biotebal?) i byłam pewna, że będzie to widoczne.
OPI, My Very First Knockwurst
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Ja chyba wolę klasyczne mleczne róże - ten wydaje mi się zbyt siny. Co to pędzelka w OPI - zgadzam się, znacznie ułatwia malowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny jest :) Przyjemniaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jem biotebal od roku i od tego czasu mam paznokcie jakieś normalne, nie łamią się ani nic. wychodzi chyba, że trzeba non stop go zajadać, jeżeli chcemy dbac o paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a odżywka Micro Cell 2000, masz ją? Jak masz to stosuj od czasu do czasu, powiedzmy raz na tydzień, zobaczysz jak odżyją:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremowe wykończenie to moje ulubione :) Lakier jak najbardziej przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor. Unikatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio go zamówiłam skuszona zdjęciem wyszukanym w internecie. Kliknęłam też nowy piaskowy lakier z OPI- zobaczymy jak to cudo sprawdzi się na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cięgle mnie kusi, żeby kupić jakiś lakier OPI. Ostatnio jak byłam na paznokciach manikiurzysta położył mi własnie OPI i lakier trzymał się 6 dnia,co na moich paznokciach jest ewenementem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor i ładnie u Ciebie też wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień, który kojarzy mi się z koktajlem przygotowanym na bazie sezonowych owoców:)

    Ty przekonujesz się do kremów, a ja do lakierów z shimmerem;) Idzie mi coraz lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor. Dla mnie z kategorii na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i uwielbiam :) Piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli ktoś ma blado-siny kolor skóry dłoni, na pewno ten lakier wyglądałby wtedy beznadziejnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najchętniej sięgam po takie "kremowe lakiery", a ten odcień wyjątkowo ładnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kremowe kolory, nadają się do każdej stylizacji :-) I zawsze mogą być dobrą bazą na jakieś wzorki i kombinacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnu nudziak:) kolor bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...