2 lutego 2013

OPI, DS Bold - na bogato.

Wczorajszy OPI My Very First Knockwurst został podrasowany błyszczącym kolegą - Bold z Designers Series 2012 (również OPI).


Przełamał monotonię różowego beżu i tchnął trochę koloru w mój manicure - zaaplikowałam trzy warstwy Bold, aby nie były widoczne prześwity. Malinowa baza o chłodnym odcieniu zawiera w sobie drobny srebrny oraz malinoworóżowy brokat - czyli znowu na bogato!


Efekt? Dość błyszczący - dla mnie jako dodatek, nie jako sam lakier. A jak Wam się podoba stuningowany My Very First Knockwurst?
OPI, DS Bold - na bogato.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Super blog :) Zapraszam do odwiedzania swojego :) Chodzę do szkoły kosmetycznej i chciałabym się z wami podzielić swoim doświadczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kombinacja! Podoba mi się - tchnęłaś życie w nudziaka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie, rzeczywiście ożywia całość ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój gust, chociaż w takim połączeniu kolorystycznym daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny na karnawalowe zabawy, zwraca uwage i dodaje blasku pozdrawiam graza

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kombinacja:)chociaż solo bardziej mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno ten kolor nie zalicza się do "nudnych":) Podobają mi się szczególnie drobinki brokatu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle, ale dla mnie zbyt błyszcząco :) Ciekawe, jakby wyglądało z kontrastującym ciemnym kolorem np. głębokim fioletem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...