17 lutego 2013

Niedziela.

Nie pamiętam kiedy ostatni raz spędzona w domu - dzisiaj jest czas na wszystko: na wylegiwanie się w łóżku, na późne śniadanie i równie późną kawę, na pieczenie babeczek z czekoladą (a wszystko wina lutowego Glossy Boxa, który do pudełka dołączył papilotnki na muffinki!) i chodzenie w pidżamie do południa.




Czy Wy też potrzebujecie dzisiaj lenistwa? Patrzę za okno i najchętniej zakopałabym się pod kołdrą z książką/gazetą albo przespała cały dzień.
Niedziela.
Czytaj dalej...

36 komentarzy:

  1. Oj tak, ja również zakopałabym się pod kołdrą z dobrą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fakt pogoda za oknem nie napawa optymizmem;/ ale chyba i tak wybiorę się dzisiaj na spacer;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nastawilam sie na weekendowe lenistwo, ktore niestety przerodzilo sie w rozdzierajacy bol serca...
    bawcie sie dobrze, wypoczywajcie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super córeczka:) i super babeczki czy tam ciasteczka ;P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd te foremki w kształcie serca?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ, nawet nie wiem - to pozyczone od mojej siostry, a ona je dostala w prezencie:(

      Usuń
  6. Ja miałam dokładnie takie lenistwo wczoraj :) a takie dni również zdarzają mi się rzadko - miło tak czasem spędzić dzień na luzaku, szczególnie, że z bliskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i u mnie dziś lenistwo... takie dni są potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie się obijam i nie wyłażę z wyrka ;) A co, nie chce mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciepło & rozkosznie mi się robi, gdy patrzę na te zdjęcia. fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najchętniej ja też bym poleniuchowała, ale mam tyle do zrobienia na jutro, że jakoś nie mogę się zrelaksować ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. leniuchuję bez wyrzutów caaały weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej jaki ciasteczka! podkradłabym Ci kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jaką masz zdolną pomocnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Babeczki! :) Uwielbiam! Tylko lepiej jednak piec je w blaszce, nie rozjeżdżają się wtedy.

    OdpowiedzUsuń
  15. mm babeczki wyglądają bardzo, ale to bardzo smakowicie :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie obie wygladacie przy tych domowych wypiekach,jaga zachwycona ...pozdrawiam graza

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś oTAGowana. ;)

    http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.be/2013/02/how-is-your-home-beauty-day-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  18. lenistwo niedzielne ... też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak! Zdecydowanie potrzebuję poleniuchować :D Dziewcynecki wyglądacie przesłodko!
    Gratuluję pysznego pomysłu w tak pochmurną niedzielę... :*

    OdpowiedzUsuń
  20. niektórzy niestety musieli iść do pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie wyglądają te babeczki. Jest już poniedziałek a ja z westchnieniem wspominam niedzielne lenistwo... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W taką porę, kiedy na zewnątrz jest chlapa, zimno i brzydko to obojętnie jaki jest dzień - ogarnia mnie lenistwo ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...