28 lutego 2013

Mineralize Moisture Fluid SPF15 Foundation - nowy podkład MAC.

M·A·C rozszerza innowacyjną kolekcję podkładów o rewelacyjną, nową formułę pełną wyjątkowych benefitów dla skóry. Jej lekka, a przy tym bogata tekstura daje skórze natychmiastowe poczucie odżywczego nawilżenia, które trwa przez cały dzień. Unikalny, kremowy fluid, idealny dla cery suchej, pięknie się rozprowadza i łączy ze skórą dzięki zawartości masła shea, emolientów i ekstraktów odżywczych. Kombinacja pudrów daje optyczny efekt ‘rozmycia’, dzięki czemu zmniejsza się widoczność drobnych zmarszczek i niedoskonałości skóry, zaś kolor skóry staje się jednolity.


Mineralize Moisture SPF 15 Foundation dostępny będzie w szerokiej gamie kolorów już od marca (148 zł): NC15, NC20, NC25, NC30, NC35, NC37, NC40, NC42, NC44, NC45, NC50, NW20, NW25, NW30, NW35, NW43, NW45, NW50.

Mam na niego ogromną ochotę tym bardziej, że jest polecany dla cer suchych, a jego zadaniem jest także odżywiać i nawilżać.
Mineralize Moisture Fluid SPF15 Foundation - nowy podkład MAC.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Gdyby tak każda firma miała taką gamę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie...ale ja dostępu do Maca nie mam niestety (albo i stety;))

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się dobrze, pewnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, że już masz :)
    A tu psikus, reklama :/

    Też czekam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis mnie zachęcił, ale zdjęcie modelki nie. Efekt wygląda na zbyt sztuczny ;) Ale wielkim plusem jest szeroka gama, nie będzie problemu z dopasowaniem odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny pod tym linkiem macie swietnie pokazane wszystkie mozliwe kolory z nowego mac-a , porownywane sa rowniez inne rodzaje fluidow .
    Jutro lecę do MAC oby okazał sie rzeczywiscie tak dobry jak o nim pisza .


    http://laurenclarkmakeup.blogspot.ie/2013/03/new-mac-mineralize-moisture-foundation.html


    nie jest to SPAM (żaden wirus) możecie być pewnie

    OdpowiedzUsuń
  7. przedostatni komentarz nalezy do mnie :) wiec dziewczyny posiadam ten fluid i cóż moge powiedziec jest mega !!! ma nieco gesta konsystencje ale idealnie sie rozprowadza, cera jest jednolita , delikatne krycie ,nie lubie ciezkich kryc. po ostatnim doswiadczeniu z guerlaine extreme ktory wysuszal mi skore , byla mega napieta ten zwyczajnie tego nie robi. poszlam do salonu mac wybralam kolor nc25 idealny !!! zanim kupilam moja twarz w salonie zostala nim ladnie wysmarowala. moja znajoma ktora byla powiedziala ze moja twarz wyglada promiennie i ze ladnie wtapia sie w skore . no coz zwyczajnie go wzielam i sie nie zawiodlam . uzywam o od kilku dni i pozostanie juz na zawsze . ( nie ukrywam ze mam jeszcze ochote na bb kream Dior :) )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...