5 lutego 2013

Mephisto, Fyrrinae. Boski cień - kameleon.

Wczoraj pokazywałam Wam cienie Fyrinnnae, które zamówiłam - w próbkach - ponieważ chciałam najpierw wypróbować ich jakość. Dzisiaj od razu chwyciłam za jeden z najpiękniejszych, o którego niesamowitości wcześniej już czytałam u dwóch Goś (Spooky oraz Candy). Mephisto - bo to o nim mowa jest duochromem zmieniającym kolor- od chabrowego, niebieskiego poprzez fiolet kończąc na złotej pomarańczy.



Cień zaaplikowałam pędzelkiem na bazę Benefitu - przy nakładaniu nieco osypuje się na skórę, ale patrząc na efekt - wybaczam. Na powiece mam jeden cień , to właśnie Mephisto jest takim kameleonem. Wytrzymał bez żadnych poprawek cały dzień, nie zebrał się w załamaniu i nie osypał.



Mini opakowanie, które widziecie na zdjęciach kosztowało 2, 25 dolara i zawiera 1/3 łyżeczki proszku. Kupiłam je na stronie producenta Fyrrinae, a na przesyłkę czekałam około dwóch tygodni. Jak Wam się podoba Mephisto? Ja jestem zakochana i nie mogę doczekać się, aby wypróbować reszty mojej kolekcji!

Mephisto, Fyrrinae. Boski cień - kameleon.
Czytaj dalej...

40 komentarzy:

  1. Efekt jest niesamowity! Aż się nie chce wierzyć, że to tylko jeden cień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Moje marzenie - jeden cień, który robi cały makijaż to cień idealny dla kogoś kto tak jak ja nie umie blendować cieni hehe. Bajeczny efekt. Niecierpliwie czekam na resztę.


    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny odcień kobaltu :D i ten efekt przenikania koloru . Wow !
    Pasuje Ci bardzo Agatko!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No super wygląda w zalezności od kąta padania światła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki efekt... szczęka opada :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie niezły z niego kameleon..super!!

    OdpowiedzUsuń
  8. slicny! :))
    a te takie miedziano-różowe refleksy to też on??

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcień cienia bardzo ładnie prezentuje się na górnej powiece,ale na dolnej niekoniecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczęka mi własnie poleciała pod szafę, nie wyciągnę do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje, aż trudno uwierzyć że to jeden cień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O wooow ale cudo!!! Jak to się dzieje?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! wygląda przepięknie i idealnie współgra z kolorem Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kameleony ostatnio uwielbiam , więc coś dla mnie ;)

    są inne cudaki jeszcze wśród tych które masz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego nie wiedziałam o tym, że robisz zamówienie :( Pragnę tego cienia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się nadziwić, że jeden cień dał taki efekt :) Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny jest :D czekam na reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny efekt, wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. z mephisto da się wyciągnąć wiele wcieleń :)i za każdym razem jest inny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. na prawdę fajny, aż nie mogę uwierzyć, że masz na powiece tylko jeden kolor : o
    zapraszam do mnie (: askcarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo, bardzo ładny! Fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie cudeńko...
    Agatko jeszcze tak w ostatniej chwili...wszystkiego najlepszego z okazji imienin ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwy diabeł z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczności! te sypańce podobają mi się od dłuższego czasu, wylukałam je od blogerki kelleyriemakeup która ma ich w niezliczonych odcieniach :) strasznie lubie taki efekt, jeden cień a robi całą robote :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże jakie to piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny, głęboki kolor, mój faworyt ze wszystkich niebieskich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. absolutnie przepiękny! *_*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...