8 lutego 2013

Meerkat - fiolet i złoto od Fyrinnae.

Kolejna porcja Fyrinnae - dzisiaj na fioletowo czyli odcień, który u mnie właściwie nie funkcjonuje, ale skoro zamówiłam pod wpływem jakiejś euforii to i wypróbować muszę. Meerkat okazuje się być idealnym cieniem do makijażu dziennego - nawet ja się dobrze czułam na fioletowo.


Lawendowy kolor ze złotymi drobinkami - okazuje się, że właściwie wszystkie odcienie, które zamówiłam są drobinkowe, świecące i "na bogato" - mimo, że zamierzenia takiego nie było i tak w paczce znalazłam bling blingi - to się chyba nazywa podświadomymi zakupami! Tak jak i jego poprzednicy odrobinę się osypuje jednak co do dobrej trwałości nie mam żadnych zarzutów.


Jak Wam się podoba fioletowa wersja sypkich cieni Fyrinnae? Poprzednie posty z cieniami tej marki w roli głównej możecie obejrzeć tutaj oraz tutaj.
Meerkat - fiolet i złoto od Fyrinnae.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. kolorek bardzo ładny, ale jak dla mnie zdecydowanie za dużo drobinek

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor lubię jak cienie mają takie drobinki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie moge sie przekonac do sypkich cieni...chociaz Twoj fiolecik jest bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie mój faworyt wśród prezentowanych przez Ciebie dotychczas i Tobie jest w nim bardzo dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień fioletu, fajnie podkreśla kolor Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te cienie .
    Ten mi sie juz z wiosną kojarzy ...echhh

    OdpowiedzUsuń
  7. U ciebie wygląda bardzo ładnie. Ja fioletowych cieni nie używam, bo wyglądam jak pobita :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie chyba jest ładnie w każdym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz super bloga, bardzo mi się podoba i piszesz super notki :) Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że ten kolor naprawdę fajnie wygląda na oku. Miałam pewne obawy po pierwszym zdjęciu, bo wygląda na dość intensywny, ale efekt naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny jest! pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale oni mają śliczne te cienie :) Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor ładny, ale widać, że brokacik się obsypuje pod okiem :/
    usta!!!!! <3
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za fioletami, ale akurat ten jest bardzo ładny.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna wiosenna odmiana fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie Ci w tym kolorze na oku i świetnie zgrał się z kolorem szminki. Jak dla mnie duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor ładny, tylko gdyby był bez brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...