11 lutego 2013

MAC Prep+ Prime BB Beauty Balm w odcieniu Light Plus.


MAC Prep+ Prime BB Beauty Balm to nowość marki MAC, która łączący zalety pielęgnującego kremu i lekkiego podkładu. Wyrównuje koloryt skóry, zmniejsza niedoskonałości, producent dodał do receptury kroplę perłowego pigmentu rozświetlającego cerę, a zawartość wysokiego filtra (SPF 35) zapewnia dobrą ochronę przed promieniami UV.


Zaletą BB niewątpliwie jest wysoka ochrona przeciwsłoneczna SPF30 (kompakt) i SPF35 (krem),porządne nawilżenie oraz dostępność jasnych odcieni - ja posiadam Light Plus. Konsystencja jest kremowa, sprawia wrażenie odrobinę ciężkiej - przy jednej warstwie krem jest lekko wyczuwalny na skórze, przy dwóch - mam wrażenie ciężkości. Ja aplikuję jedną (palcami) i jestem zadowolona - krycie jest lekkie, ale w efekcie twarz jest rozświetlona i wygląda zdrowo. Makijaż wygląda przyzwoicie przez kilka godzin, jednak jeśli bardzo ważny jest dla Ciebie nieskazitelny wygląd - w ciągu dnia będą potrzebne poprawki. Ponieważ codziennie nie wykonuję pełnego makijażu, BB jest dla mnie świetną alternatywą - ujednolica koloryt i nadaje świeżości, czuję się w nim bardzo dobrze.


Produkt jest bardzo wydajny, wystarczy kropla dla pokrycia całej twarzy - nie pozostawia smug, nie podkreśla skórek, doskonale się wtapia. Od jakiegoś czasu używam go właściwie codziennie i jestem bardzo zadowolona, a zawartość filtrów cieszy mnie dodatkowo ponieważ sama (wstyd się przyznać) często o nich zapominam.
MAC Prep+ Prime BB Beauty Balm w odcieniu Light Plus.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. a trzeba coś jeszcze na niego nakładać, np puder matujący?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ja nie nakładałam bo nie potrzebuję tego, myślę jednak, że jeśli nałozyłabyś efekt byłby bardziej długotrwały.

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten produkt i to bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie kurcze za słabo on kryje :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny,ja lubię takie kremy tonujące,moim nr 1 jest BBB z Pat&Rub,ale powoli się kończy,może akurat sięgnę po Maca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam azjatyckie kremy BB :) Jesli tez z Mac jest dla Ciebie dobry, to po skin79 oszalejesz z zachwytu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, za jakiś czas chętnie wyróbuję azjatyckie bb - najpierw muszę jednak przebrnąć przez ich lekturę - jest ich mnóstwo!!!!

      Usuń
    2. to sobie razem przysiądziemy:)

      Usuń
  6. Wysoki filtr mnie przekonuje. Jak skończę mój Shiseido - skuszę się na ten

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie kuszą azjatyckie BB :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozważałam zakup BB Diora , ale wstąpię jeszcze do Maca i pomacam :) wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zonk- zawiera pigment rozswietlajacy- u mnie nie spisalby sie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nosze probke tego podkładu i stale zapominam ją sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie produkty, są na pewno zdrowsze dla skóry niż ciężkie podkłady, pudry itd. Jak dla mnie na lato są idealna, jak jest zima, to już nieraz nie wystarczają i wtedy muszę użyć troszkę pudru :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...