10 lutego 2013

Lektura na niedzielę 62: Czytanki.

Kolejna porcja nowych czytanek czyli blogów/stron, które bardzo chętnie odwiedzam i z utęsknieniem wypatruję kolejnych wpisów.

Color Collective - prawdziwa kopalnia...kolorów, bardzo inspirująca. Rozłożenie tego, co widzisz w pracach u projektantów, artystów, fotografów na barwy sprawia, że dobór kolorów może być naprawdę świetną zabawą.

StyleKle - bardzo młody blog, który dzięki zdjęciom sprawia, że chce się tam zostać na dłużej i czeka się na więcej. Ja czekam, zdecydowanie.

A Polish Addict - mam wrażenie, że tego bloga miłośniczkom lakierów do paznokci przedstawiać nie trzeba - ja wchodzę raz na jakiś czas, z doskoku - ale gdy już tam jestem - oglądam, oglądam i oglądam. Fajne ma te paznokcie.

Honestly...wtf - na tej stronie lubię wszystko - zdjęcia, artykuły, posty do it yourself - cała szata graficzna jest bardzo moja więc jeśli tylko nachodzi mnie ochota na pooglądanie czegoś ładnego, miłęgo dla oka i ciekawego - to jestem u nich.

Oj tak, dzisiaj skromniutko, z braku czasu nie mam możliwości szperać/szukać i wynajdywać - proszę więc o Wasze propozycje nowych miejsc!:*
Lektura na niedzielę 62: Czytanki.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. Ja jestem w trakcie czytania ostatniej części Pamiętnika Nastolatki :D zapraszam do mnie , u mnie obecnie trwa rozdanie :) http://serducho-kasiulek55.blogspot.com/2013/02/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez niektóre lakierowe blogi można zbankrutowac! Przed wejście na taki blog powinna byc informacja- wchodzisz na własna odpowiedzialność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja staram się omijać takowe szerokim łukiem, bo zawsze coś mi się akurat zachce!

      Usuń
  3. uwielbiam Color Collective... daje swietne inspiracje do laczenia kolorow

    OdpowiedzUsuń
  4. a polish addict znam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za Color Collective!

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, a tych blogów jeszcze nie znałam :) Uwielbiam takie strony, gdzie jest połączenie różnych tematów,często od siebie różnych :) Mam kilka swoich ulubionych,ale chętnie poszerzę tę listę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agata, dziękuję za wyróżnienie :) Zrobiło mi się bardzo miło i ciepło na serduchu... :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...