3 lutego 2013

Lektura na niedzielę: 61 - Wiosenny haute couture.

Wiosenne kolekcje haute couture już za nami, pozostały zdjęcia i mnóstwo inspiracji. Najciekawsze - według mnie dzisiaj Wam zaprezentuję. To, co możemy przenieść do naszych codziennych makijaży to graficzny liner plus ozdoby na włosy - co o nich myślicie?

- Graficzne kreski - Pat McGrath dla Dior (czarny eye liner) oraz Versace (po lewej).


- Kryształki - Eric Tibusch (po lewej) i Jean Paul Gaultier (po prawej).


- Metalicznie na włosach - Zuhair Murad (po lewej) oraz Giambattista Valli (prawej) użyli metalicznych ozdób do włosów dla uzyskania naprawdę zjawiskowego efektu.


- Metaliczne zwierzęta - Iris Van Herpen zaprezentowała takie właśnie zwierzę na ramieniu modelki.


- Raz jeszcze Dior, tym razem zoom na usta.


Oczywiście nie mogłabym zapomnieć o Chanel i pokazie z 23 stycznia (zdjęcia pokazywałam tutaj), który naprawdę bardzo mi się podobał, a makijaże są zjawiskowe.



zdjecia: harper's baazar
Dziewczyny, mam dla Was jeszcze ogłoszenie: do 4 lutego możecie wziąć udział w konkursie u Piękności Dnia - nagrodą główną jest aparat fotograficzny - a zadanie bardzo proste: zrób zdjęcie czegoś turkusowego! Wszelkie informacje znajdziecie tutaj.
Lektura na niedzielę: 61 - Wiosenny haute couture.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. "Both Zuhair Murad (po lewej) oraz Giambattista Valli " - "both" chyba zaplątało się przy tłumaczeniu...;)

    --M

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmm graficzne kreski to cos dla mnie - oczywiście namalowane z umiarem ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreski od Diora ładne, ale z trudem mogłam się na nich skupić przez włosy modelki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Diorowa kreska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreska zieolonym linerem ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakieś taki dziwne to wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaże fantastyczne, ale raczej żadnego elementu bym nie wprowadziła do swojego :) Zwłaszcza usta Diora są zjawiskowe :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...