15 lutego 2013

Gris Trianon, Dior - szarości na paznokciach.


Paznokcie Cherie Bow - wiosennej kolekcji marki Dior ubrane są w odcienie różu – od bladego po intensywny – oraz w delikatny odcień szarości - to właśnie Gris Trianon, który ubiera paznokcie w delikatną szarość, ponadczasowy kolor w świecie Diora. Jest to jeden z odcieni, który widzisz na zdjęciach i wiesz, że koniecznie chcesz go mieć.


Jedna warstwa wystarczy, aby pokryć płytkę delikatnym kolorem - elegancką i zjawiskową szarością. Szeroki i bardzo wygodny pędzelek powoduje, że aplikacja staje się banalnie prosta - jedno pociągnięcie pędzelka pokrywa cały paznokieć emalią. Trwałość jak w przypadku lakierów Diora - porządna, po kilku dniach zaczynają ścierać się jedynie końcowki - nigdy jednak nie zauważyłam żadnych odprysków.


Czy Gris Trianon będzie wiosennym ideałem?
Gris Trianon, Dior - szarości na paznokciach.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Ładny kolorek, ale czy taki wiosenny? Dla mnie nie. Zresztą staram się nie klasyfikować kolorów pod pory roku...

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię szarości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie w moim typie...ponieważ od kolorówki mam chwilowo odwyk chyba trzeba się porozglądać za lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny!choć mnie kuszą te róże:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wiosną mi się jakoś nie kojarzy (no może zestawiłabym go z różem na serdecznym paluchu), ale i tak jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tu nie wygląda na szary tylko beżowy. No i dla mnie to raczej jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie powalił :) Średniak

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się i to bardzo! choć mało to wiosenna barwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie odcienie ! :) świetny !
    Ale ciekawe jaka cena ... :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)
    http://oriflameimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny! nie jest moze radosnie wiosenny, ale uroczy

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny odcien
    ja jednak kupuje tansze lakiey no MUA lub collection 2000
    pozdrawiam
    i zapraszm do siebie
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolorek :-) znalazlam podobny z NYC :-) zapraszma do mnie http://nierozlaczne-dusze.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szarości na paznokciach :) Dior jak zawsze zachwyca, nie tylko kolorem, ale też opakowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie prezentuje się na paznokciach! Ostatnio polubiłam się z bardziej stonowanymi kolorami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ponadczasowy szyk ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...