6 lutego 2013

Fyrrinae, Pumpkinfire oraz Monarch Butterfly.

Kolejne odcienie Fyrrinae - dzisiaj złoto, brąz, ciemna czekolada czyli Pumpkinfire (bardzo migotliwa ciemna czekolada) oraz Monarch Butterfly (mnóstwo złotych drobinek).


Na zdjęciach po lewej jest Pumpkinfire, po prawej Monarch Butterfly - pierwszy z nich zawiera więcej czerni, drugi miedzi, brązu i złota - obydwa cienie mam na oku. Pumpkinfire jednak dość szybko przy blednowaniu traci swoje drobinki więc na koniec polecam raz jeszcze wkleić go pędzelkiem tam, gdzie potrzeba.



Cienie są przepiękne, chciałabym koniecznie wypróbować jeszcze inne kosmetyki Fyrrinae - zastanawiam się nad cieniami prasowanymi - może miałyście z nimi do czynienia? Czy są tak mocno napigmentowane jak sypkie?
Fyrrinae, Pumpkinfire oraz Monarch Butterfly.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. ja mam prasowany Aztec Gold bo nie było pigmentu - to są te same odcienie jak pigmentów, tylko np. już niektórych pigmentów nie ma a prasowane są. Mają obrzydliwe opakowania :P Są mocno napigmentowane, nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się, cudowne cienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne! jak z trwałością? nie obsypują się?noszę soczewki kontaktowe i ważne dla mnie bym nie musiała oczka przecierać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odrobinkę się osypują przy aplikacji:( a jesli hodzi o trwalosc to sa bardzo trwale - wczorajszy makijaz bez poprawek nosilam caly dzien.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź:)przy aplikacji to nie ma problemu , soczewki mogę założyć po;)czekam na prezentacje innych kolorków:)

      Usuń
    3. *chodzi:)

      Usuń
    4. dziekuję za poprawienie literówki:)

      Usuń
  4. oo nieee coś czuję, że Twoje swatchowanie skończy się moim duuużym zamówieniem, oczarowały mnie te cienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wczorajszy podobał mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te cienie- moze nei do konca gra mi zlota drobinka z czernia ale braz ze zlotem jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie, ale te cienie są zachwycające;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Problem z Fyrinnae jest taki, że chwilowo zamknęli swój sklep i nie przyjmują żadnych zamówień :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci i w poprzednim kolorze i w tej stonowanej czerni. No cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej *.* aż poczułam, że muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory, choć wolałabym bez drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie się prezentują na powiekach, mega mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie mogę je dostać?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...